Πρόκειται για τη γαλλική TotalEnergies και την ελβετική MET Group όπως μεταδίδει μεταδίδει το Bloomberg.
Η TotalEnergies «έκλεισε» 2,6 δισ. κυβικά μέτρα ετησίως στον τερματικό σταθμό στο Lubmin της Βαλτικής, ανέφερε σε ανακοίνωσή της. Η εταιρεία, η οποία έχει παράσχει ένα πλοίο για αποθήκευση και επαναεριοποίηση με ετήσια χωρητικότητα 5 δισ. κυβικών μέτρων, θα στείλει υγροποιημένο φυσικό αέριο από το παγκόσμιο χαρτοφυλάκιό της και θα γίνει ένας από τους κύριους προμηθευτές καυσίμων στη Γερμανία.
Η MET Group έκλεισε επίσης χωρητικότητα με μακροπρόθεσμο ορίζοντα στον τερματικό σταθμό που λειτουργεί από την Deutsche ReGas, καθώς προσπαθεί να επεκτείνει τις δραστηριότητές της στην Ευρώπη. Η εταιρεία ξεκίνησε τη διαπραγμάτευση LNG το 2016 και έχει υπερτριπλασιάσει τους όγκους της, έχοντας παραδώσει φορτία σε Κροατία, Ελλάδα, Ισπανία, Βέλγιο και Βρετανία πέρυσι.
Η Γερμανία στρέφεται στο LNG παραγωγών όπως οι ΗΠΑ και το Κατάρ προκειμένου να μειώσει τη μέχρι πρότινος μεγάλη εξάρτησή της από τη Ρωσία, μετά τις περικοπές φυσικού αερίου από πλευράς Μόσχας. Για τον λόγο αυτό αναπτύσσει νέους τερματικούς σταθμούς εισαγωγής. Η πρώτη από τις πέντε σχετικές κρατικές μισθώσεις άνοιξε τον περασμένο μήνα.