Στην έγκριση του Προγράμματος Ανάπτυξης του Δικτύου Διανομής Θεσσαλονίκης & του Δικτύου Διανομής Θεσσαλίας για την περίοδο 2019‐ 2023, αποφάσισε η ΡΑΕ.
Επιπλέον η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας αποφάσισε την υποβολή από τον Διαχειριστή, μελέτης κόστους-οφέλους, με την οποία θα εξετάζεται, βάσει τεκμηριωμένων στοιχείων, το κόστος σύνδεσης κάθε Απομακρυσμένου Δικτύου Διανομής μέσω αγωγού μέσης πίεσης με το κεντρικό δίκτυο, σε σύγκριση με το κόστος τροφοδότησής του με Εικονικό Αγωγό.
Σε ότι αφορά το ανανεωμένο σχέδιο της εταιρείας, προβλέπει την ένταξη νέων περιοχών, καθώς τα έργα του Δήμου Βόλβης (CNG) θα ξεκινήσουν το 2021, στα Νέα Μάλγαρα, Κύμινα του Δήμου Δέλτα (CNG) το 2022, στη Λητή του Δήμου Ωραιοκάστρου (CNG) το 2022, στον Άγιο Αθανάσιο του Δήμου Χαλκηδόνος (CNG) το 2023 και στο Πεντάλοφο, Νεοχωρούδα του Δήμου Ωραιοκάστρου (CNG) το 2023. Αντίστοιχα, στη Φαρκαδόνα του Δήμου Φαρκαδόνας στη Θεσσαλία (CNG) η έναρξη προβλέπεται το 2022.
Η κατασκευή νέου δικτύου χαμηλής πίεσης προβλέπεται ότι θα ανέλθει στα 297,2 χμ το 2023 με 158χλμ και 139χλμ για τις περιοχές Θεσσαλονίκης και Θεσσαλίας αντίστοιχα, ενώ αυτό της μέσης πίεσης στα 4,4 χμ.
Σε ότι έχει να κάνει με τις νέες συνδέσεις, το σχέδιο της ΕΔΑ ΘΕΣΣ προβλέπει 62.800 νέες συνδέσεις ως το 2023 με 41.000 στη Θεσσαλονίκη και 21.800 στη Θεσσαλία. Ο αριθμός των ενεργών καταναλωτών θα φτάσει το 2023 τους 250.436 για τη Θεσσαλονίκη και 106.791 για τη Θεσσαλία για ένα σύνολο 357.227.