Η Volkswagen πρόκειται να τροποποιήσει τη στρατηγική της με σκοπό τη διατήρηση της επενδυτικής της δυναμικής για την ανάπτυξη ηλεκτρικών και αυτόνομων αυτοκινήτων, καθώς προσπαθεί να αντισταθμίσει την απώλεια εσόδων λόγω της πανδημίας, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Herbert Diess.
Η εταιρεία αυτοκινήτων και φορτηγών, η οποία κατέχει και τις μάρκες Bentley, Bugatti, Porsche, Skoda, Lamborghini και Audi, προετοιμάζει μια συνάντηση αναφορικά με τη στρατηγική της, την επόμενη εβδομάδα, για να συζητήσει τις μακροπρόθεσμες τάσεις και τις επιδράσεις τους στις επενδύσεις και τις πωλήσεις.
«Υπάρχουν αρκετά εκατομμύρια αυτοκίνητα που λείπουν από τον προγραμματισμό μας», δήλωσε ο Herbert Diess την Πέμπτη, προσθέτοντας ότι οι πωλήσεις σε ορισμένες αγορές δεν φαίνεται να ανακάμπτουν στα επίπεδα πριν από την κρίση, μέχρι το 2023.
Για να αντισταθμίσει τις απώλειες, η Volkswagen θα πρέπει να μειώσει τη γκάμα των μοντέλων της, ένα βήμα που θα έχει επιπτώσεις σε ορισμένα από τα εργοστάσια κατασκευής αυτοκινήτων.
Σχετικά με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, η Volkswagen έχει διπλασιάσει τις πωλήσεις της φέτος τις οποίες αναμένει να διπλασιάσει και το ερχόμενο έτος, ενώ η ηλεκτροκίνηση θα επεκταθεί και στις υπόλοιπες μάρκες αυτοκινήτων που έχει.
«Η Μπέντλεϊ θα γίνεται μέσα στα επόμενα τέσσερα με πέντε χρόνια μια μάρκα ηλεκτρικού αυτοκινήτου», δήλωσε ο Diess.
Η Volkswagen επιδιώκει επίσης τη συνεργασία με την Waymo, την αμερικανική εταιρεία ανάπτυξης τεχνολογίας αυτόματης οδήγησης, της Alphabet.
Ο Diess ανέφερε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία θα δει μέσα στα επόμενα 5-10 χρόνια να αναδύεται η τεχνολογία αυτόματης οδήγησης και επί του παρόντος βλέπει τη VW να ακολουθεί την Waymo σε ό,τι αφορά την τεχνολογική ικανότητα ενός αυτόνομου αυτοκινήτου.
Πηγή: Reuters