Όπως σημείωσε ο κ. Πατεράκης, ο ψηφιακός μετασχηματισμός αποτελεί βασικό πυλώνα του στρατηγικού σχεδιασμού της ΔΕΗ και εκτείνεται τόσο στην εσωτερική οργάνωση της εταιρείας, όσο και στην επικοινωνία και την εξυπηρέτηση των πελατών της. «Ο ψηφιακός μετασχηματισμός στηρίζεται σε τρεις άξονες: στην τεχνολογία, δηλαδή στον εκσυγχρονισμό των υποδομών, στην αναβάθμιση των δεξιοτήτων του προσωπικού και τέλος στις διαδικασίες, δηλαδή το μοντέλο λειτουργίας ενός οργανισμού», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Σε αυτό το πλαίσιο και ανταποκρινόμενη στις προκλήσεις της πανδημίας και της τηλεργασίας, η ΔΕΗ προχώρησε σε σημαντικές επενδύσεις σε hardware (αντικατάσταση 2000 desktops με laptops, χορήγηση κινητών κλπ.) και software (για παράδειγμα 1200 επικυρωμένες ψηφιακές υπογραφές που μείωσαν τη γραφειοκρατία κατά 25%) καθώς και σε σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία, (Cloud, VPN, Collaboration Tools, Microsoft Azure κ.α.) δημιουργώντας ένα ολοκληρωμένο ψηφιακό περιβάλλον εργασίας.
• Ψηφιακές εφαρμογές για τους πελάτες
Στο επίκεντρο, ωστόσο, των ψηφιακών πρωτοβουλιών της εταιρείας, τόνισε ο κ. Πατεράκης, ήταν η ταχύτερη και πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πελατών της. Η εταιρεία δημιούργησε το πρώτο ψηφιακό της προϊόν, «ΔΕΗ - My Home Online» και προσέφερε τη δυνατότητα στους πελάτες της να κλείνουν ηλεκτρονικά τα ραντεβού τους. Παράλληλα, επανασχεδίασε την ιστοσελίδα της σε πιο user friendly μορφή και ανέπτυξε νέες εφαρμογές (e-contact) για να μπορούν οι χρήστες να υποβάλλουν τα αιτήματά τους χωρίς να μεταβούν σε κάποιο υποκατάστημα, καθώς και μια νέα «Αυτόματη Ψηφιακή Βοηθό της ΔΕΗ», η οποία επιτρέπει συνεχή αμφίδρομη διάδραση, ενημέρωση για προϊόντα και υπηρεσίες της εταιρείας.