Το πράσινο φως δόθηκε από τη γαλλική ρυθμιστική αρχή ενέργειας (CRE) και την ισπανική επιτροπή ανταγωνισμού (CNMC) αίροντας το αδιέξοδο που είχε προκύψει μετά την αύξηση του εκτιμώμενου κόστους κατά 1,1 δισ. ευρώ. Οι δύο πλευρές συμφώνησαν στον επιμερισμό του αυξημένου κόστους για το έργο, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2017.
Το κόστος για το υποθαλάσσιο καλώδιο, μήκους 400 χιλιομέτρων, από την βόρεια ακτή της Ισπανίας έως τη δυτική ακτή της Γαλλίας μέσω του Βισκαϊκού Κόλπου, υπολογίζεται πλέον σε περίπου 2,85 δισεκατομμύρια ευρώ, ενώ η αρχική εκτίμηση ήταν 1,75 δισ. ευρώ.
Αφαιρώντας τη χρηματοδότηση, ύψους 578 εκατομμυρίων ευρώ, της ΕΕ, η Ισπανία θα καλύψει το 54% του κόστους και η Γαλλία το 46%, βάσει της νέας συμφωνίας. Η επιβάρυνση για την Ισπανία θα είναι ελαφρώς χαμηλότερη σε σύγκριση με όσα είχαν συμφωνηθεί το 2017, επισημαίνει η ισπανική επιτροπή ανταγωνισμού.