Μέσα στις επόμενες ημέρες θα γίνει γνωστή η τύχη του διαγωνισμού για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και τους φορτιστές που τα συνοδεύουν. Πρόκειται για μια «πονεμένη» ιστορία καθώς πρόκειται, εφόσον ανάψει το πράσινο φως από το ελεγκτικό συνέδριο, να προχωρήσει το συγκεκριμένο έργο. Παράλληλα, όμως η ΟΣΥ τρέχει και ένα δεύτερο σχέδιο, ώστε να μην βαλτώσουν… τα λεωφορεία στα αμαξοστάσια.
Το σχέδιο αυτό περιλαμβάνει την τοποθέτηση έως 12 φορτιστών σε επιλεγμένα αμαξοστάσια οι οποίοι θα συνεισφέρουν στη δοκιμαστική φάση και στη συνέχεια όταν θα βγουν τα λεωφορεία στους δρόμους. Στόχος είναι τα πάντα να είναι έτοιμα το Μάιο. Παράλληλα, στη φάση της εκπαίδευσης είναι περίπου 200 οδηγοί. Να σημειωθεί πως ο συνολικός αριθμός των φορτιστών ανέρχεται σε 70. Είναι ισχύος 90KW και συνοδεύουν τα 140 οχήματα.
Επίσης μέσα στους επόμενους μήνες θα τρέξει και νέος διαγωνισμός για την προμήθεια 750 λεωφορείων.
Όπως ανέφερε χθες ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας «ταυτόχρονα, όμως, η ανανέωση του στόλου των λεωφορείων με 250 ηλεκτρικά οχήματα δεν αντιμετωπίζει το πρόβλημα. Χρειάζονται πολλές, περισσότερες, πρόσθετες πρωτοβουλίες. Γι’ αυτό και το τελευταίο χρονικό διάστημα έχουμε υπογράψει, και εκτιμούμε ότι τις επόμενες ημέρες θα υπογράψουμε ακόμη μία σύμβαση με δύο εταιρείες, έτσι ώστε να προσθέσουμε στην Αθήνα 300 λεωφορεία, 18 και 12 μέτρων φυσικού αερίου τα οποία αναμένεται να έχουν έρθει μέχρι το τέλος του 2025. Άρα θα έχουμε μία σημαντική ανανέωση του στόλου των λεωφορείων με 550 νέα λεωφορεία στην Αθήνα, πρωτίστως, αλλά και στη Θεσσαλονίκη το επόμενο χρονικό διάστημα».