Η εταιρία Solar360, την οποία κατέχουν από κοινού οι κορυφαίες πολυεθνικές ισπανικές, αφενός στον χώρο των τηλεπικοινωνιών, Telefónica και αφετέρου της ενέργειας και πετροχημικών προϊόντων, Repsol, ξεκίνησε τις δραστηριότητές της.
Η κοινοπραξία, σύμφωνα με ανακοινώσεις στον ισπανικό κλαδικό τύπο, δραστηριοποιείται στην αυτοκατανάλωση, μέσω φωτοβολταϊκών εγκαταστάσεων. Για την ακρίβεια, έχουν ιδρυθεί δύο νέες εταιρίες: μία για το εμπορικό σκέλος και μία για το τεχνικό, το οποίο αφορά την εγκατάσταση των υποδομών.
Η εταιρεία, όπως αναφέρει ενημερωτικό σημείωμα της πρεσβείας μας, που ασχολείται με την εμπορική δραστηριότητα, έχει δημιουργηθεί από τη Repsol και την Movistar (θυγατρική της Telefónica) και σκοπός της είναι η ανάπτυξη και η εμπορευματοποίηση προϊόντων και υπηρεσιών αυτοκατανάλωσης, μέσω φωτοβολταϊκών συστημάτων, για ιδιώτες, συγκροτήματα κατοικιών και εταιριών, τόσο μικρομεσαίων όσο και μεγάλων, μέσω της εγκατάστασης ηλιακών συλλεκτών, αποκλειστικά στην Ισπανία. Η εταιρία αναλαμβάνει τα γραφειοκρατικά κανάλια, τις απαιτούμενες εργασίες και τη συντήρηση.
Το αρχικό κεφάλαιο ίδρυσης ήταν 100.000 ευρώ και η έδρα της βρίσκεται στα κεντρικά γραφεία της Repsol στη Μαδρίτη.
Το Δ.Σ. αποτελείται από έξι στελέχη των δύο εταιριών, τρία από κάθε μία.
Η προεδρία της κοινοπραξίας θα μεταφέρεται εναλλάξ σε στέλεχος των δύο επιχειρήσεων, ξεκινώντας με τον Emilio Gayo της Telefónica.
Η δεύτερη εταιρεία, με την ονομασία Solar360 Soluciones de Instalación y Mantenimiento (Solar360 Λύσεις Εγκατάστασης και Συντήρησης), επίσης, ξεκίνησε πρόσφατα τη λειτουργία της, με αντίστοιχο της πρώτης, κεφάλαιο ίδρυσης και έχει την έδρα της στα κεντρικά γραφεία της Telefónica στη Μαδρίτη.
Οι δραστηριότητες αυτής αποτελούν το τεχνικό σκέλος της εγκατάστασης και συντήρησης των φωτοβολταϊκών υποδομών, από την αλυσίδα διανομής έως και την εγκατάσταση συστημάτων Διαδικτύου των Πραγμάτων (IoT).
Το Δ.Σ. αυτής αποτελείται από τέσσερα άτομα, δύο από κάθε εταιρία.
Η κοινοπραξία ξεκίνησε ήδη τις εμπορικές της δραστηριότητες, με τις πρώτες προσφορές της, λανσάροντας εξατομικευμένες προσφορές υπηρεσιών, έτσι ώστε οι τιμές να εξαρτώνται από μεταβλητές, όπως ο τύπος του σπιτιού (μονοκατοικία ή συγκρότημα κατοικιών), το μέγεθος του ηλιακού συλλέκτη, που πρόκειται να εγκατασταθεί ή το κόστος εγκατάστασης.