Η EDISON εκτιμά ότιη μετοχή της εταιρείας θα συνεχίσει την ανοδική πορεία των τελευταίων μηνών με οδηγό τη διαρθρωτική αύξηση της κερδοφορίας της,η οποία αναμένεται να ενισχυθεί περαιτέρω μέσω της σημαντικής συνεισφοράς των ΑΠΕ τα επόμενα έτη.
Οι καταλύτες για το re-rate της μετοχής της MYTILINEOS, από τα σημερινά επίπεδα των €25/μετοχή στα €36/μετοχή, που προβλέπει η EDISON είναι:
- Το συμπαγές της κερδοφορίας της MYTILINEOS που ενισχύεται σταθερά κάθε χρόνο, παραμένοντας ουσιαστικά ανεπηρέαστη από οποιαδήποτε μορφής κρίση
- Η σταθεροποίηση του κόστους παραγωγής αλουμινίου σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα, που σε συνδυασμό με τις υψηλότερες τιμές αλουμινίου που έχει επιτύχει η Εταιρεία, συνεισφέρουν στην ενδυνάμωση των κερδών του Τομέα των Μετάλλων για το 2023 ενώ χτίζουν το προφίλ κερδοφορίας των επόμενων ετών
- Οι σημαντικές επενδύσεις, που έχουν γίνει και συνεχίζουν να γίνονται στα ΑΠΕ, πλέον δρέπουν καρπούς, καθώς η MYTILINEOS για το 2023 και 2024 εκτιμάται ότι θα έχει κερδοφορία, μόνο από τα ΑΠΕ, €203 εκάτ. και €253 εκάτ. αντίστοιχα. Δηλαδή η Εταιρεία αυξάνει την κερδοφορία των ΑΠΕ με ένα ρυθμό της τάξης του 25% το χρόνο
- Η στρατηγική τοποθέτηση της MYTILINEOS ώστε να εκμεταλλευτεί στο έπακρο το σύνολο των ευκαιριών που προκύπτουν καθώς η Ευρώπη
επιταχύνει την «Πράσινη» Μετάβαση.
Ο αναλυτής της EDISON αξιολογεί σήμερα την M Renewables (το τμήμα ΑΠΕ της MYTILINEOS), με πάνω από €1.8 δις., αξία, που όπως αναφέρει, αποτελεί μία συντηρητική προσέγγιση με βάση:
- το μέγεθος του παγκόσμιου portfolio της εταιρείας
- της δυνατότητας της MYTILINEOS να το αναπληρώνει συνεχώς με ποιοτικά έργα, καθώς έχει πρόσβαση στις διεθνείς αγορές
- των ευρωπαϊκών χρηματοδοτήσεων με ιδιαίτερα ελκυστικούς όρους, που αξιοποιεί η
- εταιρεία σε μία περίοδο υψηλών επιτοκίων
- της δυνατότητας της MYTILINEOS να αυξήσει σημαντικά το δανεισμό της και άρα να επιταχύνει την ανάπτυξή της στα ΑΠΕ, διατηρώντας σταθερά χαμηλά επίπεδα μόχλευσης (<1.5x) και άρα διατηρώντας ένα ιδιαίτερα ευνοϊκό προφίλ κινδύνου (low–risk)
- της ικανότητάς της να μπορεί να παραμένει ανταγωνιστική διεθνώς τόσο για το κόστος κατασκευής όσο και σε επίπεδο τεχνολογίας