Σε σχέση με την Ελλάδα οι επιπτώσεις μπορεί να μην άμεσο ορατές, αλλά δεν είναι αμελητέες. Πιθανές είναι και οι καθυστερήσεις σε έργα μεταφοράς πράσινης ηλεκτρικής ενέργειας από το Ισραήλ στην Ευρώπη, δηλαδή του EuroAsia Interconnector και του Saudi Greek Interconnection που σχεδιάστηκε στο πλαίσιο του οικονομικού διαδρόμου Ινδίας - Μέσης Ανατολής - Ευρώπης.
Στην πρώτη περίπτωση μια ενδεχόμενη καθυστέρηση θα επηρέαζε το σχεδιασμό του ΑΔΜΗΕ. O ΑΔΜΗΕ απέκτησε πρόσφατα την αποκλειστική κυριότητα του έργου, του οποίου το συνολικό κόστος είχε προϋπολογιστεί στα 1,6 δισ. ευρώ, αλλά τελικώς η δαπάνη αναπροσαρμόστηκε στα 1,9 δισ. ευρώ.
Στη δεύτερη περίπτωση, του Saudi Greek Interconnection, δεδομένου ότι η νέα διασύνδεση θα «κουμπώσει» με αυτήν του EuroAsia, αφού ουσιαστικά αποτελεί προέκταση προς ανατολάς της διασύνδεσης της Ελλάδας με την Κύπρο και το Ισραήλ, προκύπτουν ουσιαστικά τα ίδια προβλήματα.
Αλλά προκλήσεις δεν δημιουργούνται μόνο για τον ΑΔΜΗΕ. Προς το παρόν δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα, άλλα ενδεχόμενες περιπλοκές θα προέκυπταν εάν διακοπτόταν η παραγωγή της ελληνικής εταιρείας Energean στο κοίτασμα Karish. Εφέτος η συνολική παραγωγή της Energean αναμένεται να διαμορφωθεί μεταξύ 131.000 και 158.000 βαρελιών ισοδυνάμου πετρελαίου ημερησίως, πάνω από το 75% των οποίων εκτιμάται ότι θα είναι σε φυσικό αέριο. Το 2022 η ημερήσια παραγωγή διαμορφώθηκε στις 41.100 βαρέλια ισοδυνάμου πετρελαίου, το 75% των οποίων ήταν φυσικό αέριο.