Την αναβάθμιση του τερματικού σταθμού LNG στη Ρεβυθούσα σχεδιάζει ο ΔΕΣΦΑ με σκοπό από τη μια να αυξηθεί η αποθηκευτική δυνατότητα και από την άλλη για να αυξηθεί η τεχνική δυνατότητα αεριοποίησης υγροποιημένου αερίου.
Το σχέδιο προβλέπει την εγκατάσταση συστήματος FSU, κάτι που σημαίνει ότι θα είναι μόνιμα αγκυροβολημένο στoν προβλήτα του νησιού ένα ειδικά διαμορφωμενο δεξαμενόπλοιο LNG.
Η χωρητικότητα του θα ξεπερνά τα 100.000 κυβικά μέτρα, ενώ πρέπει να σημειωθεί ότι οι τρεις επίγειες δεξαμενές στο Terminal LNG του ΔΕΣΦΑ έχουν χωρητικότητα 225.000 κυβικών μέτρων.
Το FSU θα είναι σε μόνιμη βάση και δεν θα αξιοποιηθεί μόνο για τις αυξημένες ενεργειακές ανάγκες του επόμενου χειμώνα αλλά, και για την κάλυψη της μεγαλύτερης ζήτησης αερίου κατά τα επόμενα χρόνια της ενεργειακής μετάβασης.
Η τελευταία αναβάθμιση του Τερματικού Σταθμού LNG του ΔΕΣΦΑ ολοκληρώθηκε το 2018 με την κατασκευή και της τρίτης δεξαμενής. Η επένδυση ήταν της τάξης των 148 εκ. ευρώ και από τότε η δυνατότητα διαμετακόμισης αεριοποιημένου LNG ανέρχεται στα 5 δις. κυβικά μέτρα ετησίως.