Σε διεύρυνση του ωραρίου λειτουργίας του τηλεφωνικού της κέντρου προχωρά η ΔΕΗ, όπως υπογραμμίζεται σε σχετική ανακοίνωση. Ειδικότερα, το νέο ωράριο λειτουργίας προσφέρει τη δυνατότητα επικοινωνίας και εξυπηρέτησης για οποιοδήποτε θέμα απασχολεί τους καταναλωτές, καθημερινά από τις 07:00 έως τις 23:00 και τα Σάββατα από τις 10:00 έως τις 20:00.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, με το νέο διευρυμένο ωράριο εξυπηρέτησης, καλώντας τον δωρεάν αριθμό 800 900 1000, το τηλεφωνικό κέντρο της ΔEΗ:
• προσφέρει ενημέρωση για νέα προϊόντα και υπηρεσίες
• δέχεται αιτήματα για τη σύναψη σύμβασης ρεύματος και φυσικού αερίου
• πραγματοποιεί διακανονισμούς πληρωμών
• πραγματοποιεί εξόφληση λογαριασμών με τη χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας
• παρέχει πληροφορίες και διευκρινίσεις σχετικά με χρεώσεις που περιλαμβάνουν οι λογαριασμοί
• προσφέρει βοήθεια σε θέματα τεχνικής υποστήριξης e-bill
Επιπλέον, κατά τη διάρκεια των μη εργάσιμων ωρών, οι πελάτες μας μπορούν να λαμβάνουν αυτοματοποιημένες πληροφορίες για το υπόλοιπο του λογαριασμού τους και τους τρόπους εξόφλησής του, καθώς και για την εξέλιξη της πορείας των αιτήσεών τους προς τη ΔEΗ.
Η εμπιστοσύνη που δείχνουν οι πελάτες της ΔEΗ στις υπηρεσίες τηλεφωνικής εξυπηρέτησης επιβεβαιώνεται καθημερινά. Ενδεικτικά, το 2021 απαντήθηκαν περισσότερες από 4 εκατομμύρια κλήσεις, ενώ μέσα στο 2022 κάθε μήνα εξυπηρετούνται περισσότεροι από 400 χιλιάδες πελάτες.
Επισημαίνεται ότι για το 80% αυτών των κλήσεων ο μέσος χρόνος αναμονής δεν ξεπερνά τα 20 δευτερόλεπτα.
Παράλληλα, η ΔEΗ διενεργεί τηλεφωνική έρευνα προκειμένου να διαπιστωθεί ο βαθμός ικανοποίησης από την εμπειρία εξυπηρέτησης. Σημειώνεται ότι το 80% των ερωτηθέντων δηλώνουν ικανοποιημένοι ή απόλυτα ικανοποιημένοι από τις παρεχόμενες υπηρεσίες.