Το νοθευμένο καύσιμο, εξήγησε ο ίδιος, επιφέρει βλάβη στον κινητήρα, βλάβη στο σύστημα τροφοδοσίας, στο σύστημα καύσης, στα μπεκ ψεκασμού, στους κυλίνδρους και σε πολλά σημεία.
«Πολλές φορές επιφέρει άμεσες βλάβες αλλά και μακροχρόνιες, οι οποίες σιγά σιγά δημιουργούνται από την φθορά» ανέφερε ο κ. Παπαδόπουλος, σημειώνοντας μάλιστα ότι μεγάλη ζημία υφίστανται και οι ίδιοι οι επαγγελματίες. «Από την στιγμή που υπάρχει ένα πρατήριο που πουλάει νοθευμένα καύσιμα είναι σίγουρο ότι αυτός τα έχει αγοράσει σε μια πολύ χαμηλή τιμή, οπότε πηγαίνει να πουλήσει κάτω του κόστους για να μπορεί να έχει πωλήσεις» σημείωσε.
«Όταν το 90% των πρατηρίων πουλάει σε μια τιμή, για παράδειγμα 2 ευρώ, δεν γίνεται να πουλάει ένας στο 1,80. Αυτό πρέπει να το αντιληφθεί ο καταναλωτής» επισήμανε ο κ. Παπαδόπουλος, λέγοντας ότι η μεγάλη διαφορά στην τιμή δεν είναι φυσιολογική. «Να έχει ένας 2,00 ευρώ και άλλος να πουλάει 1.95 ευρώ είναι στα πλαίσια της αγοράς που δημιουργείται με την καθημερινότητα της αγοράς των καυσίμων, με τα τιμολόγια που παίρνει ο ένας σήμερα και ο άλλος αύριο ανάλογα με την κατανάλωσή του.
Όταν όμως είναι μεγάλες οι αποκλίσεις πρέπει να πονηρευτείς. Δεν μπορεί να έχει ο ένας 15 λεπτά απόκλιση από τον άλλο. Η διαμόρφωση των τιμών μας γίνεται βάσει της τιμής των διυλιστηρίων που βγαίνει καθημερινά στο σύστημα. Από κει και μετά λόγω και του πλαφόν που έχει μπει και είναι από τις 31/08 του 2021, αυτό το περιθώριο μπαίνει και σήμερα. Όταν κάποιος πουλάει στην τιμή του διυλιστηρίου και κάτω από αυτή, δεν μπορούμε να πούμε ότι είναι μια κατάσταση νορμάλ» είπε χαρακτηριστικά ο αντιπρόεδρος της Ομοσπονδίας Βενζινοπωλών Ελλάδας.