Με ενδιαφέρον παρακολουθεί η αγορά τις διακυμάνσεις στις τιμές του πετρελαίου. Αν και η τιμή του αργού υποχώρησε η ανησυχία εντείνεται υπό το φόβο περιορισμού της παραγωγής των διυλιστηρίων στην Ασία. Η αβεβαιότητα ενισχύθηκε εξαιτίας της μείωσης της ζήτησης στην περιοχή. Πλέον είναι στραμμένα τα βλέμματα στα αποτελέσματα από την απόφαση των χωρών του OPEC να μειώσουν την παραγωγή κατά περισσότερο από 1 εκατ. και με εκτιμήσεις αναλυτών να κάνουν λόγο για αύξηση του ελλείμματος της αγοράς στα 3 εκατ. βαρέλια την ημέρα.
Στην Ελλάδα, οι πολίτες βλέπουν τις τιμές στα υγρά καύσιμα στα ύψη. Ωστόσο, αυτό δεν πτόησε τους οδηγούς τις ημέρες του Πάσχα να βγουν στους δρόμους. Η πανελλαδική τιμή της αμόλυβδης χθες σύμφωνα με το παρατηρητήριο υγρών καυσίμων παρέμεινε στο 1,948 ευρώ ανά λίτρο, το Diesel Κίνησης στο 1,655 ευρώ ανά λίτρο και το Diesel Θέρμανσης στο 1,267 ευρώ ανα λίτρο. Μια εβδομάδα πριν η αμόλυβδη ήταν 1,940 ευρώ ανά λίτρο, το Diesel Κίνησης στο 1,654 ευρώ ανά λίτρο και το Diesel Θέρμανσης 1,255 ευρώ ανά λίτρο. Στη νησιωτική χώρα βέβαια οι τιμές (18/4) ήταν ακόμα πιο πάνω και συγκεκριμένα στο νομό Δωδεκανήσου 2,088 ευρώ ανά λίτρο στο νομό Κεφαλληνίας 2,033 ευρώ ανά λίτρο, στο νομό Λευκάδος 2,024 ευρώ ανά λίτρο και στο νομό Φωκίδος 2,004 ευρώ ανά λίτρο.
Στο πλαίσιο αυτό παραμένει ερώτημα εάν η κυβέρνηση θα επιδοτήσει και πάλι τα καύσιμα στην αντλία ή θα προσφέρει νέο Fuel Pass. Τίποτα δεν αποκλείεται στο δρόμο προς τις κάλπες και με τους πρατηριούχους βέβαια από την άλλη να επιμένουν στη μείωση των φόρων που επιβαρύνουν τα καύσιμα. Κάτι ωστόσο που δεν ήταν ούτε και είναι στο σχεδιασμό της κυβέρνησης.