Σωρεία καταγγελιών για μεγάλες αυξήσεις στους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος, από πολλούς παρόχους έχει υποβληθεί το τελευταίο χρονικό διάστημα στο ΚΕ.Π.ΚΑ.- Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση «oι αυξήσεις αυτές προέρχονται: κυρίως από χρεώσεις Ο.Τ.Σ. (Οριακή Τιμή Συστήματος). Πριν λίγο καιρό, οι καταναλωτές πλήρωναν για Ο.Τ.Σ., μικροποσά συχνά μικρότερα από ένα ευρώ. Τώρα, πληρώνουν 30 ευρώ και περισσότερο»
«Στις συμβάσεις, που υπογράφουν οι καταναλωτές, υπάρχει ένας όρος που αναφέρεται στις χρεώσεις Ο.Τ.Σ., ο οποίος όμως ούτε κατανοητός είναι από τους καταναλωτές, ούτε διασφαλίζει το κριτήριο της διαφάνειας, στον υπολογισμό του. Οι πάροχοι έχουν ορίσει πολύ χαμηλά τα ανώτερα όρια Ο.Τ.Σ., που αντιστοιχούν στη χονδρική τιμής της αγοράς και έτσι, οι καταναλωτές «χαρατσώνονται» επισημαίνεται στην ίδια ανακοίνωση.
Για τους λόγους αυτούς το ΚΕ.Π.ΚΑ. απέστειλε επιστολή διαμαρτυρίας στον Πρόεδρο της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας Δρ. Αθανάσιο Δαγούμα την οποία κοινοποίησε, στους κ. Σπυρίδωνα – Άδωνη Γεωργιάδη, Υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων, κ. Σπυρίδωνα Σκρέκα, Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας και κ. Παναγιώτη Σταμπουλίδη, Γενικό Γραμματέα Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή. Δυστυχώς, ενώ το πρόβλημα αφορά χιλιάδες καταναλωτές, που παραπλανήθηκαν, λαμβάνοντας ελλειμματική, προφορική ενημέρωση, 20 ημέρες μετά, δεν έχουμε καμία απάντηση, από τη Ρ.Α.Ε.
Το ΚΕ.Π.ΚΑ. συμβουλεύει τους καταναλωτές να μην παρασύρονται, από τα μεγάλα ποσοστά εκπτώσεων και υπογράφουν συμβάσεις, για αλλαγή παρόχου ενέργειας, πριν αποσαφηνίσουν όλες τις χρεώσεις που επιβάλλονται (πάγια, Ο.Τ.Σ., εγγυήσεις, ασφάλειες μη επιβολής Ο.Τ.Σ. κλπ.).