Eγκρίθηκε από την Ολομέλεια της ΡΑΕ το Πρόγραμμα Ανάπτυξης ΔΕΣΦΑ της περιόδου 2020-2029, με τα σχέδια «εικονικούς αγωγούς» διαχέτευσης LNG στην Κρήτη, καθώς και στα νησιά του Βορείου Αιγαίου και στα Δωδεκάννησα να μην περιλαμβάνονται.
Τα έργα αυτά συνάντησαν αντιδράσεις από τους συμμετέχοντες στη Δημόσια Διαβούλευση της ΡΑΕ, με το σκεπτικό ότι η ένταξή τους στο 10ετές θα οδηγούσε σε επιβάρυνση των καταναλωτών, αφού η ανάκτηση του κόστους θα γινόταν μέσω των τελών μεταφοράς που χρεώνει ο ΔΕΣΦΑ.
Βασικό επιχείρημα ήταν ότι οι εν λόγω «εικονικοί αγωγοί» αποτελούν εναλλακτικό τρόπο προμήθειας και όχι μεταφοράς ή διανομής του φυσικού αερίου, και συνεπώς δεν αποτελούν δραστηριότητα ρυθμιζόμενη, παρά ανταγωνιστική.
Από τα σημαντικά έργα που περιλαμβάνονται στο 10ετές αναπτυξιακό πρόγραμμα είναι τα εξής:
Ο σταθμός Συμπίεσης στην Αμπελιά.
Η αναβάθμιση Σταθμού Συμπίεσης στη Ν. Μεσημβρία.
Ο Μετρητικός και Ρυθμιστικός σταθμός στη Ν. Μεσημβρία για τη Σύνδεση του ΕΣΜΦΑ με τον TAP.
Ο αγωγός Νέας Μεσημβρία - Ειδομένη / Γευγελή (Β. Μακεδονία) και ο Μετρητικός και Ρυθμιστικός σταθμός.
Ο πιλοτικός (πρώτος) σταθμός φόρτωσης βυτιοφόρων υγροποιημένου φυσικού αερίου.
H νέα προβλήτα SmallScale LNG στον Τερματικό σταθμό Ρεβυθούσας.
Ο σταθμός συμπίεσης απαερίων LNG στον Τερματικό Σταθμό της Ρεβυθούσας.