Σε αναθεώρηση προς τα πάνω της τιμής-στόχου, στα 10,90 ευρώ για τη μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ προχώρησε η ΑΧΙΑ Ventures, αυξημένη κατά 24% σε σχέση με την προηγούμενη εκτίμηση για 8,80 ευρώ.
Συγκεκριμένα, η AXIA Venture αναμένει αύξηση των εσόδων του Ομίλου κατά 14% ετησίως κατά την περίοδο 2020-23, που θα επέλθει σαν αποτέλεσμα:
i) της αύξησης της κατασκευαστικής δραστηριότητας (εκτιμώμενη + 15,4% ετησίως)
ii) της προσθήκης χωρητικότητας στο τμήμα ΑΠΕ (θα αυξηθεί κατά ~ 600MW το 2019-23, και
iii) της αύξησης του όγκου κυκλοφορίας στις παραχωρήσεις αυτοκινητοδρόμων.
Στο report παρατίθενται επίσης και εκτιμήσεις για την αύξηση του EBITDA του ομίλου κατά 15,9% ετησίως για την περίοδο 2020-23, που σύμφωνα με την ανάλυση θα προκύψει από την αυξημένη συνεισφορά των ΑΠΕ και την αύξηση της κατασκευαστικής δραστηριότητας.
Το ανεκτέλεστο της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ από 1,5 δισ. ευρώ σήμερα, αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά τους επόμενους μήνες μετά και την υπογραφή νέων έργων (επέκταση βόρειου τμήματος του αυτοκινητόδρομου Ε-65 ~ 450 εκ. ευρώ) και του IRC (Integrated Resort Casino) του Ελληνικού (συμβόλαιο 0,8 δισ. ευρώ).
Στο report αναφέρεται, η θετική επίδραση από την έναρξη της σύμβασης του αεροδρομίου του Καστελίου το 2020 και την ολοκλήρωση της νότιας επέκτασης του E-65, καθώς απέιησς πως η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ έχει ήδη καταθέσει προσφορές για έργα άνω των 2 δισ. ευρώ.
Η ΑΧΙΑ Ventures αναφέρει πως το σημαντικό μερίδιο αγοράς που κατέχει η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ (περίπου 30%) στην ελληνική αγορά σε συνδυασμό με τις προοπτικές για έναν νέο επενδυτικό κύκλο στη χώρα, δημιουργεί προϋποθέσεις για την περαιτέρω ανάπτυξη της.
Στο report επίσης αναλύεται η χρηματοοικονομική εικόνα του ομίλου, με τους αναλυτές να σημειώνουν πως οι ταμειακές ροές του ομίλου που υπερβαίνουν τα 60 εκατ.ευρώ ετησίως αναμένεται να αυξηθούν κατά 100 εκατ. ευρώ κατά την εμπορική λειτουργία υπό ανάπτυξη έργων, εξυπηρετώντας άνετα το δανεισμό.
Επιπλέον σημειώνεται ότι ο όμιλος διαθέτει ρευστότητα ύψους 450 εκατ.ευρώ και τη δυνατότητα πρόσθετων δανειακών γραμμών 400 εκατ.ευρώ, για να εξυπηρετήσει το επενδυτικό του πλάνο στον τομέα των ΣΔΙΤ και των παραχωρήσεων.
Πηγή capital.gr