Και οι τρεις διαγωνισμοί, η επέκταση της Λεωφόρου Κύμης, η Παράκαμψη Χαλκίδας και το οδικό τμήμα Μπράλος-Άμφισσα, έχουν προκαλέσει το ενδιαφέρον μεγάλων ομίλων της χώρας και σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα εντός του καλοκαιριού πέρα από την ανάδειξη των αναδόχων να προχωρήσουν και οι συμβάσεις προς έγκριση στο Ελεγκτικό Συνέδριο.
Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, θα επιδιώξει να συμβασιοποιηθούν τα έργα μέχρι τον Σεπτέμβριο και δεν αποκλείεται να ξεκινήσουν μέχρι το τέλος του 2022.
Ανάδοχοι
για την επέκταση της Λεωφόρου Κύμης ανάδοχος του έργου είναι η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ-ΑΚΤΩΡ-ΙΝΤΡΑΚΑΤ,
για την Παράκαμψη Χαλκίδας η Μυτιληναίος και
για το οδικό τμήμα Μπράλος-Άμφισσα η κοινοπραξία CMC-TEΚΑΛ-ΙΝΤΕΡΚΑΤ.
Η Λεωφόρος Κύμης
Πιο σημαντικό έργο από τα τρία θεωρείται η επέκταση της Λεωφόρου Κύμης, αφού αποτελεί την πρώτη επίσημη επέκταση της Αττικής Οδού και την κατασκευή νέων τμημάτων αυτοκινητοδρόμου. Το ύψος του έργου φτάνει τα 352,3 εκατ. ευρώ (ποσό με ΦΠΑ), ενώ η διάρκεια του, έχει οριστεί σε 48 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης.
Το Μπράλος-Άμφισσα
Το κόστος του έργου είναι 285,50 εκατ. ευρώ (ποσό με ΦΠΑ). Η δημοπράτηση πραγματοποιήθηκε 15 Φεβρουαρίου 2022 όπου έγινε και η αποσφράγιση των προσφορών. Η διάρκεια των εργασιών ορίστηκε σε 4,5 χρόνια από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης. Αντικείμενο της σύμβασης είναι η μελέτη και η κατασκευή των έργων βελτίωσης του οδικού άξονα Λαμία-Ιτέα-Αντίρριο και τη δημοπράτηση για το τμήμα Μπράλος-Άμφισσα.
Η Παράκαμψη Χαλκίδας
Το κόστος του έργου έχει εκτιμηθεί σε 210 εκατ. ευρώ (ποσό με ΦΠΑ). Περιλαμβάνει δύο οδικά τμήματα: το πρώτο από την Νέα Λάμψακο μέχρι τη Σήραγγα Βαθροβουνίου μήκους 2χλμ και στη συνέχεια στο τμήμα Σήραγγα Βαθροβουνίου μέχρι τα Ψαχνά μήκους 14,7χλμ. Η διάρκεια του έργου έχει οριστεί σε 48 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης.