Πραγματοποιήθηκε το 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών, το τριήμερο 30 Μαϊου-1 Ιουνίου, με τη συμμετοχή διακεκριμένων προσωπικοτήτων από τον πολιτικό και επιχειρηματικό κόσμο της χώρας.
Στις εργασίες του Συνεδρίου συμμετείχε ο κ. Βασίλης Μαγκλάρας, Δ.Σ. του Θριάσιου Εμπορευματικού Κέντρου, στη συνεδρία με τίτλο «Σιδηρόδρομος, η μεγάλη ελπίδα για τις συνδυασμένες μεταφορές». Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του, ο κ. Μαγκλάρας τόνισε πως ο τομέας των logistics γνωρίζει ραγδαία ανάπτυξη η οποία θα ενταθεί τα επόμενα χρόνια δημιουργώντας επενδυτικές ευκαιρίες και θέσεις εργασίας τόσο για τη χώρα μας όσο και παγκοσμίως. Σε αυτό το πλαίσιο, όπως υπογράμμισε, «η Ελλάδα κατέχει μια άκρως προνομιακή γεωγραφική θέση την οποία καλείται να αξιοποιήσει προς όφελος της επιχειρηματικής δραστηριότητας και της ανάπτυξής της αναλαμβάνοντας πρωταγωνιστικό ρόλο στον τομέα των logistics».
Στη συνέχεια, ο κ. Μαγκλάρας ανέπτυξε τη σημασία που θα έχει για την Ελλάδα και τη Νοτιοανατολική Ευρώπη η κατασκευή του Θριάσιου Εμπορευματικού Κέντρου το οποίο αποτελεί το πρώτο ολοκληρωμένο, υπερσύγχρονο εμπορευματικό κέντρο συνδυασμένων μεταφορών στη χώρα μας. Όπως ανέφερε «πρόκειται για μια κολοσσιαία επένδυση 150 εκατομμυρίων ευρώ, στρατηγικής σημασίας και η οποία αφορά στην κατασκευή ενός logisticpark το οποίο αναβαθμίζει τις υποδομές της Ελλάδας και δημιουργεί τις προϋποθέσεις για να επιτύχουμε έναν σημαντικό εθνικό στόχο: την ανάδειξη της Ελλάδας σε ένα υπερσύγχρονο, διεθνές hub στον τομέα των logistics».
Το Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο, συνολικής έκτασης 235.000τ.μ., θα περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών μεταξύ των οποίων, τελωνείο, αποθήκες, γραφεία, ΑΠΕ, γραφεία, χώρους στάθμευσης κ.α. Μέσω της κατασκευής του, επιτυγχάνεται επάρκεια χώρων ενώ η στρατηγική του θέση εξασφαλίζει εγγύτητα σε κρίσιμες υποδομές. Πέραν αυτών, όμως, αναμένεται να έχει και άμεσο κοινωνικό και οικονομικό αποτύπωμα δημιουργώντας πάνω από 3.000 νέες θέσεις εργασίας, ενώ διασφαλίζει και άριστη διασυνδεσιμότητα καθώς μέσα από το Εμπορευματικό Κέντρο θα διέρχεται σιδηροδρομική γραμμή.
Κλείνοντας την τοποθέτησή του, ο κ. Μαγκλάρας, υπογράμμισε πως «η ολοκλήρωση της κατασκευής του εμπορευματικού κέντρου και των διαθέσιμων οδεύσεων συνδυαστικών μεταφορών πρόκειται να καταστήσουν την Ελλάδα έναν ζωτικής σημασίας συγκοινωνιακό δίαυλο στην ευρύτερη περιοχή της νοτιοανατολικής Ευρώπης».