Η Daimler AG παρουσίασε την Πέμπτη ένα νέο πολυτελές sedan της Mercedes-Benz, καθώς οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες προσπαθούν να αντιμετωπίσουν την πρόκληση για την έναρξη παραγωγής της Tesla στη χώρα.
Το EQS είναι το πρώτο όχημα της Mercedes-Benz που έχει κατασκευαστεί σε ένα πλαίσιο σχεδιασμένο από την αρχή ως ηλεκτρικό αυτοκίνητο, αντί να χρησιμοποιεί εξαρτήματα οχήματα εσωτερικής καύσης.
Η Mercedes υπογράμμισε τα τεχνολογικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου εξοπλίζοντας το με μια οθόνη σάρωσης αφής που εκτείνεται σε ολόκληρο το μπροστινό μέρος του εσωτερικού του αυτοκινήτου στη θέση ενός συμβατικού ταμπλό. Η Tesla και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες προσθέτουν επίσης μεγάλες οθόνες στο εσωτερικό τους.
Το EQS είναι ο αδελφός του μεγάλου sedan εσωτερικής καύσης S-Class της εταιρείας, του εμβληματικού μοντέλου πολυτελών εμπορικών σημάτων η τιμή του οποίου ξεπερνά τα 110.000 δολάρια. Τα δύο αυτοκίνητα στοχεύουν στο ίδιο ανώτερο όριο της αγοράς, αν και το EQS διαχωρίζεται με βάση την αρχιτεκτονική ηλεκτρικών οχημάτων της εταιρείας ή EVA. Η Mercedes δεν έχει δηλώσει το κόστος του EQS όταν φτάσει στους πελάτες αργότερα αυτό το έτος.
Η Daimler ανέφερε επίσης ότι το όχημα θα μπορεί να καλύψει 770 χιλιόμετρα με πλήρη φόρτιση σύμφωνα με το πρότυπο δοκιμών που χρησιμοποιείται στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Η εταιρεία προσφέρει δωρεάν χρέωση ενός έτους μέσω της Ionity, ενός δικτύου σταθμών φόρτισης αυτοκινητοδρόμων που κατασκευάστηκε από μια ομάδα μεγάλων αυτοκινητοβιομηχανιών.
Οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες ήταν πιο αργές να στην ανάπτυξη ηλεκτρικών μοντέλων έως ότου οι αυστηρότεροι περιβαλλοντικοί κανονισμοί και οι πωλήσεις που μειώθηκαν λόγω της Tesla τις ώθησαν να εντείνουν τις προσπάθειές τους. Η Volkswagen πούλησε 422.000 ηλεκτρικά οχήματα πέρυσι και ανέπτυξε το ID.3, που ελπίζει ότι θα νικήσει στη μαζική αγορά, ενώ το ηλεκτρικό τμήμα της Porsche έχει παρουσιάσει το σπορ αυτοκίνητο της Taycan. Η BMW παρουσίασε το ηλεκτρικό SUV iX3.
Πηγή: AP