«Δρόμους» συνεργασίας με… φόντο το περιβάλλον «ανοίγουν» ΝΟΗΣΙΣ και ΦΟΔΣΑ Κ. Μακεδονίας

«Δρόμους» συνεργασίας με… φόντο το περιβάλλον «ανοίγουν» ΝΟΗΣΙΣ και ΦΟΔΣΑ Κ. Μακεδονίας
Πέμπτη, 18/07/2024 - 08:24

Το ΝΟΗΣΙΣ επισκέφθηκε ο Πρόεδρος ΦΟΔΣΑ Κεντρικής Μακεδονίας, Μιχάλης Γεράνης

Τις δυνατότητες συνεργασίας με… φόντο την τεχνολογία, την καινοτομία και το περιβάλλον συζήτησαν η Πρόεδρος του ΝΟΗΣΙΣ, Δρ. Στυλιανή Μπεζεργιάννη και ο Πρόεδρος του ΦΟΔΣΑ Κεντρικής Μακεδονίας και Πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου Πυλαίας Χορτιάτη, Μιχάλης Γεράνης στη διάρκεια της συνάντησης που είχαν στο Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας, στη Θεσσαλονίκη.

noesis.png

Ο κ. Γεράνης ξεναγήθηκε από την κ. Μπεζεργιάννη στις εγκαταστάσεις του Κέντρου και ενημερώθηκε για το πολυδιάστατο έργο του ΝΟΗΣΙΣ, για τα εκπαιδευτικά προγράμματα που υλοποιεί, καθώς και για τις εκθέσεις που φιλοξενεί.

Ο Πρόεδρος του Περιφερειακού ΦΟΔΣΑ (Φορέας Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων) Κεντρικής Μακεδονίας έδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τις εκθέσεις που φιλοξενούνται στο Κέντρο Διάδοσης Επιστημών & Μουσείο Τεχνολογίας. Μάλιστα, ο κ. Γεράνης έθεσε στο πλαίσιο της συζήτησης για την ανάπτυξη συνεργειών με το ΝΟΗΣΙΣ τη βιωσιμότητα, το περιβάλλον, τις εναλλακτικές μορφές κίνησης, την αξιοποίηση των απορριμμάτων, την ανακύκλωση και την επανάχρηση.

noesis1.png

Στη διάρκεια της συνάντησης διερευνήθηκαν τρόποι συνεργασίας μεταξύ των δύο φορέων, καθώς το ΝΟΗΣΙΣ δέχεται καθημερινά εκατοντάδες μαθητές, ενώ σε πολύ μικρή απόσταση από αυτό βρίσκεται το περιβαλλοντικό πάρκο του ΦΟΔΣΑ που επίσης απευθύνεται σε μαθητές και έχει στόχο την ευαισθητοποίηση των παιδιών σχετικά με την ορθή διαχείριση των απορριμμάτων μέσα από παιχνίδια, δραστηριότητες προσομοίωσης και εικαστικές δημιουργίες.

Οι Πρόεδροι του ΝΟΗΣΙΣ και του ΦΟΔΣΑ Κεντρικής Μακεδονίας εντόπισαν ένα ευρύ πεδίο στο οποίο οι δύο φορείς μπορούν να αναπτύξουν συνέργειες με σκοπό την κοινή επιδίωξη να συμβάλλουν στον εθνικό στόχο εκτροπής των οργανικών αποβλήτων, την εξωστρέφειά τους και την περαιτέρω ενδυνάμωση της σχέσης τους με την εκπαιδευτική κοινότητα και όχι μόνο.