Ειδικότερα, οι Βουλευτές κάνουν αναφορά στην ένταξη 140 λεωφορείων στο δυναμικό των Οδικών Συγκοινωνιών (ΟΣΥ), τα οποία όμως παραμένει άγνωστο πότε θα βγουν στο δρόμο, αφού, με βάση δημοσιεύματα, υπάρχει εμπλοκή στο διαγωνισμό της ΟΣΥ σε σχέση με την εγκατάσταση των ανεξάρτητων σταθερών φορτιστών αργής φόρτισης.
Το Ελεγκτικό Συνέδριο συγκεκριμένα εντόπισε προβληματικά σημεία στους όρους του διαγωνισμού για περιορισμό του ανταγωνισμού, ενώ και για ορισμένα υλικά απεφάνθη ότι δεν υπάρχει τεκμηρίωση της τιμής μονάδας, για κάποια άλλα ότι δεν προηγήθηκε έρευνα αγοράς, ενώ σε συγκεκριμένες περιπτώσεις σημειώνεται ότι υπάρχουν«αναιτιολόγητες αποκλίσεις μεταξύ των στοιχείων της έρευνας αγοράς και των τιμών δημοπράτησης».
Παράλληλα, στην περίπτωση των 110 λεωφορείων της Θεσσαλονίκης, ενώ έχει υπογραφεί η αντίστοιχη σύμβαση για την εγκατάσταση φορτιστών σε αμαξοστάσια του ΟΑΣΘ, είναι τα ηλεκτρικά λεωφορεία που δεν έχουν έρθει ακόμα, με τις τελευταίες πληροφορίες να μιλούν για άφιξή τους στην πόλη τον Απρίλιο.
Οι Βουλευτές της ΝΕΑΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ υπογραμμίζουν την έλλειψη στρατηγικού σχεδιασμού της κυβέρνησης σε ό,τι αφορά τη διείσδυση της ηλεκτροκίνησης και ερωτούν τον Υπουργό Υποδομών & Μεταφορών για τις ενέργειες στις οποίες θα προβεί το Υπουργείο ώστε να αποφευχθούν περαιτέρω καθυστερήσεις, οι οποίες φαίνεται να ακολουθούν τις καθυστερήσεις από τις συνεχείς παρατάσεις του διαγωνισμού για την προμήθεια των εν λόγω λεωφορείων.
ΔείτεΕΔΩολόκληρη την ερώτηση.