Ακόμα ένα επεισόδιο καταγράφηκε στην κόντρα διαχειριστή και Motor Oil με φόντο το μέλλον του FSRU στην Κόρινθο. Πρόσφατα η Motor Oil εξέφρασε αντιρρήσεις για δύο έργα που εντάσσονται στο σχεδιασμό του ΔΕΣΦΑ και συγκεκριμένα για τον νέο αγωγό φυσικού αερίου του Διαχειριστή, από τα Μέγαρα έως τη Λειβαδιά, μήκους 100 χλμ. και για τον Μετρητικό και Ρυθμιστικό Σταθμό, τα οποία προορίζονται για την εξυπηρέτηση της λειτουργίας του FSRU της θυγατρικής Διώρυγα Gas, στους Αγίους Θεοδώρους Κορινθίας. Να σημειωθεί πως η Μotor Oil εκτιμά ότι η ένταξη στο σύστημα του αγωγού τον Οκτώβριο του 2027 είναι χρονικά απομακρυσμένη και χωρίς να δικαιολογείται.
Μόνο όταν θα ληφθεί η επενδυτική απόφαση της διώρυγας Gas θα προχωρήσουμε στο έργο του αγωγού Πάτημα -Λιβαδειά ξεκαθάρισε χθες η διευθύνουσα σύμβουλος του ΔΕΣΦΑ, Maria Rita Galli, κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου. Σημείωσε, πως «τους τελευταίους μήνες ξεκίνησαν οι μελέτες του έργου και θέλουμε να το ολοκληρώσουμε γιατί είναι μεγάλη επένδυση για μας. Επομένως, η ΡΑΑΕΥ οι μας επέτρεψε την κατασκευή με την προϋπόθεση ότι η διώρυγα Gas θα πάρει επενδυτική απόφαση. Ανέφερε ακόμα πως το κόστος των αγωγών δεν εξαρτάται από το ΔΕΣΦΑ γίνονται οι καλύτερες προσφορές μέσω διαγωνιστικών διαδικασιών.
Σε πρόσφατη επιστολή της η Motor Oil προς την ΡΑΑΕΥ εξαπέλυσε επίθεση στον διαχειριστή κατηγορώντας τον πως λειτουργεί με μόνο στόχο τα κέρδη και τις επενδύσεις του χωρίς να συνυπολογίζει το όφελος του συνόλου των καταναλωτών φυσικού αερίου που θα κληθούν να πληρώσουν τα αυξημένα κόστη.