Με βάση τα στοιχεία τα νοικοκυριά σε μια πολυκατοικία που έχουν κεντρική θέρμανση αερίου είχαν εξοικονόμηση ενέργειας 45,5% σε σχέση με το πετρέλαιο. Η εξοικονόμηση στα διαμερίσματα που έχουν αυτόνομη θέρμανση είναι ακόμη μεγαλύτερη και φτάνει στο 49%, καθώς συνυπολογίζεται σε αυτό και το ζεστό νερό που παρέχεται. Σημαντική είναι και η εξοικονόμηση σε καταστήματα εστίασης με το κόστος να είναι 64% χαμηλότερο έναντι της χρήσης ηλεκτρικού ρεύματος ενώ η εξοικονόμηση στους φούρνους που έκαναν χρήση φυσικού αερίου αντί πετρελαίου κίνησης είναι 42%.
Υπολογίζεται δε ότι σε βάθος δεκαετίας (2014-2024) ένα διαμέρισμα εξοικονόμησε περί τα 3.500 ευρώ από τη χρήση φυσικού αερίου αντί του πετρελαίου και μια πολυκατοικία 18.000 ευρώ. Συνολικά την τελευταία δεκαετία οι καταναλωτές που επένδυσαν στο φυσικό αέριο είχαν εξοικονόμηση σε ποσοστό που ανέρχεται στο 35,7% σε σχέση με το πετρέλαιο.
Μάλιστα, όπως ανέφερε χθες κατά τη διάρκεια της δημοσιογραφικής εκδήλωσης ο γενικός διευθυντής της Φυσικό Αέριο κ. Γιάννης Μητρόπουλος το φυσικό αέριο παραμένει ανταγωνιστικό και με την τιμή στα 39 ευρώ ανά μεγαβατώρα. Σε ότι αφορά τις προοπτικές του φυσικού αερίου ως καυσίμου για οικιακή και εμπορική κατανάλωση εν όψει και της ευρωπαϊκής στροφής προς τον πράσινο ηλεκτρισμό, ο κ. Μητρόπουλος τόνισε ότι θα αποτελέσει το καύσιμο μετάβασης.
Η Φυσικό Αέριο το 2023 κατέγραψε τη μεγαλύτερη αύξηση αριθμού πελατών απ΄ όλες τις εταιρείες προμήθειας ενέργειας. Συγκεκριμένα η πελατειακή βάση αυξήθηκε κατά 34.722 καταναλωτές τόσο στον ηλεκτρισμό όσο και στο φυσικό αέριο το 2023 και η εταιρεία που το 2017 εξυπηρετούσε 105.948 καταναλωτές πλέον έχει τριπλασιάσει τον αριθμό τους σε 333.948 από 294.585 το 2022. Επιπλέον συνεχίζει τη δυναμική διείσδυση στην αγορά ρεύματος με το πελατολόγιο να ξεπερνά για πρώτη φορά τη βάση πελατών στο φυσικό αέριο. Σημειώνεται ότι η Φυσικό Αέριο στην αγορά ηλεκτρισμού έχει μερίδιο 7,2% στη Μέση Τάση και 3,26 % στη Χαμηλή Τάση.
Η Φυσικό Αέριο, που πρώτη έβγαλε στην αγορά μπλε τιμολόγιο οκτάμηνης διάρκειας προκαλώντας αντιδράσεις από την πλευρά της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας και ανοίγοντας παράλληλα τον δρόμο για το καθεστώς που ισχύει σήμερα δηλαδή σταθερά τιμολόγια μικρότερης διάρκειας από έναν χρόνο και μεγαλύτερης από έξι μήνες, βγήκε πολλαπλά ωφελημένη. Αφενός συντέλεσε στο να δημιουργηθεί ένα πιο ευέλικτο καθεστώς προς όφελος των καταναλωτών και αφετέρου διεύρυνε το πελατολόγιό της κατά 10.000 το 2024, μόνο από το νέο αυτό προϊόν.
Η εταιρεία, που όπως επισημαίνει η διοικητική της ομάδα αναπτύσσεται σταθερά έχοντας στο επίκεντρο της στρατηγικής της την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της, το 2023 κατέγραψε καθαρά κέρδη ύψους 32 εκατ. ευρώ, από 32,9 εκατ. ευρώ το 2022 ενώ ο τζίρος της μειώθηκε μεταξύ των δυο ετών ως αποτέλεσμα της αποκλιμάκωσης των ενεργειακών τιμών. Συγκεκριμένα ο τζίρος της εταιρείας το 2023 διαμορφώθηκε σε 584 εκατ. ευρώ έναντι 883 εκατ. ευρώ το 2022.