Κατά 65% αυξήθηκαν οι παραδόσεις των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων σε ετήσια βάση του ομίλου Volkswagen.
Η μεγαλύτερη αύξηση σημειώθηκε στην Κίνα, όπου 28.800 πελάτες παρέλαβαν ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα που κατασκευάστηκε από κάποια μάρκα του ομίλου και ακολούθησε η Ευρώπη με 58.400 οχήματα (μερίδιο αγοράς 59%).
Μέχρι το τέλος Μαρτίου, η μάρκα Volkswagen παρέδωσε 53.400 BEV στους πελάτες (μερίδιο 54%), ενώ ακολούθησαν η Audi με 24.200 οχήματα (μερίδιο 24%), η Porsche με 9.500 (μερίδιο 10%), η Skoda με 8.800 (μερίδιο 9%) και η Seat/Cupra με 2.200 (μερίδιο 2%).