Μάλιστα ο κ. Σκρέκας ανέφερε πως θα αναληφθούν πρωτοβουλίες έτσι ώστε οι φορείς των έργων να ξεκαθαρίσουν τις προθέσεις τους για το τι πρόκειται να κάνουν. Βασική προϋπόθεση για να συνεχίσει ένα έργο προφανώς θα είναι η οικονομική δυνατότητα του κάθε φορέα. Παράλληλα, αναφέρθηκε στην αναβάθμιση των δικτύων και στις επενδύσεις σε μονάδες αποθήκευσης που θα ανέλθουν στα 3,5 – 5 GW μέχρι το 2030 με αντλησιοταμίευση 50% και 50% μπαταρίες.
Από την άλλη πλευρά, κινητικότητα υπάρχει και σε σχέση με το υδρογόνο καθώς, η Επιτροπή για τη χάραξη εθνικής στρατηγικής για το υδρογόνο ολοκλήρωσε τις εργασίες της και σύντομα αναμένεται να ξεκινήσει διαβούλευση πάνω στις θέσεις που προτείνει και συγκεκριμένα στις εξής στρατηγικές: στην προώθηση της παραγωγής και της έρευνας.
Μάλιστα ο κ. Κωνσταντίνος Παπαλουκάς, συντονιστικής της επιτροπής για τη χάραξη εθνικής στρατηγικής για το υδρογόνο, μιλώντας στο ίδιο συνέδριο χαρακτήρισε το υδρογόνο ως έναν «ελβετικό σουγιά» που μπορεί να γίνει μία «αξιόπιστη και ασφαλής πηγή ενέργειας με κόστος που θα γίνεται όλο και πιο ανταγωνιστικό». Τόνισε την ανάγκη να δημιουργηθεί μια παγκοσμιοποιημένη αγορά υδρογόνου, αλλά και μία εργαλειοθήκη για την ομαλή λειτουργία της αγοράς.
Το επόμενο διάστημα αναμένεται να δρομολογηθούν εξελίξεις σε σχέση με τον τομέα του υδρογόνου. Πριν από λίγες ημέρες κατατέθηκε η πρόταση για την κατασκευή του έργου παραγωγής πράσινου υδρογόνου στη Δυτική Μακεδονία.
Στην επένδυση ύψους 8 δισ. ευρώ συμμετέχουν μεγάλοι ενεργειακοί όμιλοι. Σκοπός η παραγωγή πράσινου υδρογόνου μέσω ηλεκτρόλυσης στη Δυτική Μακεδονία. Παράλληλα, η παραγόμενη θερμότητα θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί συμπληρωματικά στα δίκτυα τηλεθερμάνσεων της Δυτικής Μακεδονίας και μελλοντικά σε άλλες εφαρμογές που απαιτούν θερμότητα ή και ψύξη.