Tο διάστημα Δευτέρα 9 Αυγούστου έως και Παρασκευή 20 Αυγούστου 2021 στο σημείο εξυπηρέτησης πελατών της ΕΔΑ Αττικής με φυσική παρουσία (κατάστημα), δεν θα πραγματοποιούνται καθορισμένα ραντεβού με εκπροσώπους της εταιρείας.
Για το διάστημα αυτό, η ΕΔΑ Αττικής θα υποστηρίζει την εξυπηρέτησή σας αποκλειστικά μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας, έντυπης ή ηλεκτρονικής αλληλογραφίας. Μπορείτε να καλείτε στη γραμμή εξυπηρέτησης πελατών της ΕΔΑ Αττικής στο 11322 ή να αποστείλετε το αίτημα σας στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. .