Να υποβάλουν τυχόν παράπονά τους για Προμηθευτές Ηλεκτρικής Ενέργειας και Φυσικού Αερίου και Διαχειριστές Δικτύων Διανομής, αποκλειστικά μέσω της Πλατφόρμας MyRAE: my.rae.gr καλεί με ανακοίνωσή της η ΡΑΕ.
Με αυτόν τον τρόπο, όπως υποστηρίζει, εκσυγχρονίζει την επικοινωνία με τους καταναλωτές καθώς η διεκπεραίωση των παραπόνων των καταναλωτών γίνεται πιο γρήγορη και ουσιαστική. Αντίθετα, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, τα παράπονα που υποβάλλονται στο μειλ της Αρχής δεν τυγχάνουν αυτοματοποιημένης επεξεργασίας και μένουν αναπάντητα.
Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά: "Έχει παρατηρηθεί μια αυξανόμενη τάση υποβολής παραπόνων στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. , στο οποίο έχουν συσσωρευτεί περίπου 1.400 παράπονα. Επειδή, η επεξεργασία των παραπόνων μέσω e-mail δεν είναι αυτοματοποιημένη, με στόχο την άμεση και γρήγορη εξυπηρέτηση των Καταναλωτών καθώς και την ουσιαστική εποπτεία των παραπόνων, η Αρχή από σήμερα θα δέχεται Παράπονα αποκλειστικά στο https://my.rae.gr/, ενώ όσοι υποβάλλουν ή έχουν υποβάλλει Παράπονα μέσω του Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. , θα δέχονται/δεχθούν email για χρήση της Πλατφόρμας MyRAE".
Σύμφωνα με τα στοιχεία που παραθέτει η ΡΑΕ για τη μέχρι σήμερα λειτουργία της πλατφόρμας myRAE, από τα 897 αιτήματα που έχουν υποβληθεί, έχει απαντηθεί το 61%.