Ο ΑΔΜΗΕ εκτιμά πως πρέπει να διαμορφωθεί το WACC στο 8,16% προκειμένου η εταιρεία να είναι βιώσιμη στο μέλλον και να υλοποιηθούν οι επενδύσεις που συγκαταλέγονται στο Δεκαετές Πλάνο Επενδύσεων του διαχειριστή. Μάλιστα πριν ένα μήνα ο ΑΔΜΗΕ ανέφερε πως υπάρχει «πολύ σοβαρός κίνδυνος καθυστέρησης των διασυνδέσεων των Δωδεκανήσων και των νησιών του Βορείου Αιγαίου που αναμένεται να ολοκληρωθούν έως το 2028», έναν δεν εγκριθεί το WACC στο 8,16%.
Αντίθετη γνώμη είχε η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας που εκτιμά πως πρέπει να διαμορφωθεί στο 6,1%. Παρά το γεγονός πως το τελευταίο διάστημα η ΡΑΕ εμφανιζόταν αμετακίνητη από τη θέση της πηγές του ΑΔΜΗΕ θεωρούν πως υπάρχει περίπτωση να επανεξεταστεί το ζήτημα από τη ρυθμιστική αρχή.
Παρά τις διαφωνίες πάντως προς το παρόν δεν φαίνεται να υπάρχει αλλαγή στο επενδυτικό πλάνο του ΑΔΜΗΕ. Μάλιστα σύμφωνα με πληροφορίες τα διεθνή έργα είναι ψηλά στην ατζέντα. Από το πρόγραμμα επενδύσεων ψηλά στην ατζέντα είναι το καλώδιο του EuroAsia Interconnector.
Το έργο προϋπολογισμού 2,5 δις. ευρώ εκτιμάται πως θα είναι έτοιμο το 2025.Ο ΑΔΜΗΕ και ο Euroasia Interconnector έχουν ήδη υπογράψει σύμβαση, με την οποία εξειδικεύεται η υποστήριξη του Διαχειριστή για τη διασφάλιση της τεχνικής και επιχειρησιακής επάρκειας της νέας διασύνδεσης (και η οποία υπήρξε καθοριστική για την προνομιακή πρόσβαση του έργου σε ευρωπαϊκούς πόρους χρηματοδότησης ύψους 657 εκατ. ευρώ από το Connecting Europe Facility - CEF). Ο ΑΔΜΗΕ εξετάζει τη συμμετοχή του στο μετοχικό κεφάλαιο του φορέα υλοποίησης του έργου, Euroasia Interconnector. Σύμφωνα μάλιστα με πληροφορίες σύντομα θα υπάρξουν ανακοινώσεις.