Με επίκεντρο τον πελάτη, η Volton ενσωμάτωσε δημιουργικές πρωτοβουλίες, όπως η δράση «#έλα_στην_θέση_μου», που έφερε τη φωνή του πελάτη στο προσκήνιο, ενδυναμώνοντας την αλληλεπίδραση μεταξύ πελατών της ομάδας εξυπηρέτησης και εργαζομένων της.
Στο πλαίσιο της Εθνικής Εβδομάδας εξυπηρέτησης, η Volton μέσω της δράσης «#CSAwards» αναγνώρισε την εξαιρετική απόδοση της ομάδας εξυπηρέτησης, επιβραβεύοντας όσους ξεχώρισαν με την δέσμευση τους και την εξαιρετική τους απόδοση.
Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών αποτελεί για τη Volton μια εξαιρετική ευκαιρία να αναδείξει τον κύριο πυλώνα της στρατηγικής της: τη συνεχή αναβάθμιση της εμπειρίας των πελατών. Η εταιρεία, με αδιαπραγμάτευτη προσήλωση στην ικανοποίηση των πελατών της, κατανοεί ότι ο ανθρώπινος παράγοντας είναι καθοριστικός τόσο για την παροχή άριστης εξυπηρέτησης όσο και για την εύρυθμη λειτουργία της.
Με επίκεντρο τον πελάτη, η Volton συνεχίζει να επενδύει στην ποιότητα των υπηρεσιών της, στην καινοτομία και στη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών της, προσφέροντας «Καθαρές και Έξυπνες» λύσεις, οι οποίες θα ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της σύγχρονης καθημερινότητας. Με τη ματιά στραμμένη στο μέλλον, η Volton δεσμεύεται να συνεχίσει να σκέφτεται πελατοκεντρικά, προσφέροντας και το 2025 καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες απαιτήσεις και ξεχωρίζουν για την αξιοπιστία και την οικονομία τους.