Την ίδια στιγμή, η Ρωσία βρίσκει ζήτηση για το αργό από το οποίο η Ευρώπη αποσύρεται στην Ασία, με την Κίνα και την Ινδία να αυξάνουν την πρόσληψή τους προσελκύοντας βαθιές εκπτώσεις.
Στην Ευρώπη, το νορβηγικό αργό έχει γίνει σχεδόν άμεση αντικατάσταση της παρόμοιας ποιότητας Ουράλς της Ρωσίας για τα διυλιστήρια στη Γερμανία, την Πολωνία, τη Λιθουανία, τη Σουηδία και τη Φινλανδία, καθώς και στην Τουρκία, σύμφωνα με όσα δήλωσε στο Reuters, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Anders Opedal.
"Έχουμε δει ότι μέχρι στιγμής φέτος τα περισσότερα φορτία πήγαν στην Ευρώπη", τόνισε. "Τον Μάρτιο, όλα τα φορτία πήγαν στην Ευρώπη, ενώ τον Μάρτιο πέρυσι, το 60% πήγε στην Ασία".