Πάνω από 65% έχει μειωθεί η κατανάλωση φυσικού αερίου στη βιομηχανία στη χώρα μας που σημαίνει όπως αναφέρουν αναλυτές πως είτε η βιομηχανία έχει μικρά περιθώρια κέρδους και έχει περιορίσει την παραγωγή ή έχει βρει εναλλακτικά καύσιμα.
Το δεδομένο αυτό έρχεται σε μια περίοδο που όπως αναφέρουν στο iEnergeia.gr πηγές του ΔΕΣΦΑ παραμένει ζωντανό το ενδιαφέρον για το Truck Loading LNG. Στο πλαίσιο αυτό παραμένει πολύ μεγάλο το ενδιαφέρον εταιρειών για το υγροποιημένο φυσικό αέριο, όμως αυτό προϋποθέτει οι βιομηχανίες να έχουν προχωρήσει και στις απαραίτητες υποδομές για να υποδεχτούν το LNG. Να κατασκευαστούν δηλαδή σταθμοί αποθήκευσης και αεριοποίησης.
Αυτή τη στιγμή το λιμάνι εκφόρτωσης των ferry boat είναι η Ελευσίνα, ωστόσο εξετάζονται πιο κοντινές επιλογές, όπως η κατασκευή εγκατάστασης στην αλμύρα και στο Πέραμα. Σύμφωνα με πληροφορίες ωριμάζουν όλες οι σκέψεις πριν καταλήξει ο διαχειριστής στην όποια απόφαση.
Όπως αναφέρουν πηγές του ΔΕΣΦΑ το σημαντικό για τους χρήστες είναι να έχουν την πληροφορία ότι έχουν πρόσβαση στη Ρεβυθούσα στο υγροποιημένο φυσικό αέριο. Τεράστιο επομένως είναι το ενδιαφέρον και για το επόμενο έτος, αλλά και για το 2024 παρότι μέχρι τότε θα υπάρχει τα FSRU στην Αλεξανδρούπολη και την Κόρινθο. Σύμφωνα με το ΥΠΕΝ τα δύο αυτά FSRU θα καταστήσουν την Ελλάδα ανεξάρτητη από το ρωσικό φυσικό αέριο.
Σύμφωνα με τον green tank «στο πρώτο τρίμηνο της περιόδου μείωσης, όλες οι τελικές χρήσεις παρουσιάζουν σημαντικές μειώσεις συγκριτικά με την ίδια περίοδο του 2021. Πρωτοστατεί η βιομηχανία (-69.4%) και ακολουθεί η ηλεκτροπαραγωγή (-30%) και τα δίκτυα διανομής (-16%). Για πρώτη φορά από την έναρξη της περιόδου μείωσης τον Αύγουστο οι τάσεις στις τελικές χρήσεις είναι αντίστοιχες και ως προς τον μέσο όρο πενταετίας, με τη βιομηχανία, την ηλεκτροπαραγωγή και τα δίκτυα διανομής να εμφανίζουν μειώσεις κατά 71.7%, 11.2% και 8.5%, αντίστοιχα».