Στο πλαίσιο της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, η εταιρεία προγραμματίζει μια σειρά από δράσεις που έχουν ως στόχο την αναγνώριση της σημαντικότητας της υπηρεσίας εξυπηρέτησης πελατών αλλά και τη συνεχή βελτίωσή της.
Κατά τη διάρκεια της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, στελέχη τηςAVIN θα βρεθούν στις πλατφόρμες των πρατηρίων και θα αναλάβουν ρόλο εξυπηρέτησης πελατών. Έτσι, οι άνθρωποι της εταιρείας που βρίσκονται σε θέση λήψης αποφάσεων θα αποκτήσουν καλύτερη εικόνα και θα ακούσουν από κοντά τις ανάγκες των καταναλωτών.
Ταυτόχρονα, την εβδομάδα αυτή είναι η ευκαιρία να βραβευτούν οι υπάλληλοι με τις καλύτερες επιδόσεις το 2022 στην άριστη εξυπηρέτηση, και μάλιστα ως αποτέλεσμα των πολύ θετικών σχολίων των ίδιων των πελατών.
Επιπλέον, καθόλη τη διάρκεια της εβδομάδας, θα τρέχει διαδικτυακή έρευνα για την ικανοποίηση των πελατών τηςAVIN. Οι συμμετέχοντες θα κερδίζουν πόντουςAVINΚερδίζω. Μπορείτε να λάβετε μέρος στην έρευνα εδώhttps://lnkd.in/dng2vu7x
Τέλος, σε επιλεγμένα πρατήρια της εταιρείας, θα δίνονται συμβολικά δώρα σχετικά με την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών.
ΗAVIN εφαρμόζει πιστά και σταθερά μία ανθρωποκεντρική φιλοσοφία, όπου πρωταγωνιστούν το ήθος, η συνέπεια και ο σεβασμός προς τον καταναλωτή.
Γιατί στην AVIN: «Νοιαζόμαστε για εσάς. Μαθαίνουμε από εσάς»