Η Watt+Volt ξεκίνησε τη νέα χρονιά με το δεξί μιας και συμπλήρωσε στους πρώτους μήνες του 2021.
Τους 200.000 πελάτες σε όλη την Ελλάδα έφτασε η Watt+Volt κατά τους πρώτους μήνες του 2021, όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση.
Με τη συνεχή διεύρυνση του δικτύου των φυσικών της καταστημάτων σε ολόκληρη την Ελλάδα, καταφέρνει να βρίσκεται διαρκώς δίπλα στους πελάτες της και να τους παρέχει υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση και προϊόντα/υπηρεσίες που διευκολύνουν την καθημερινότητά τους, επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση.
Πέρα από το σύνολο των πρωτοποριακών οικιακών και επαγγελματικών προγραμμάτων ρεύματος και φυσικού αερίου που παρέχει, είναι σημαντικό πως η Watt+Volt «ακούει» τις ανάγκες των πελατών της αλλά και της εποχής, δημιουργώντας ενεργειακές λύσεις υψηλής ποιότητας. Μερικά χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι η βραβευμένη εφαρμογή εξυπηρέτησης MyWatt, μέσα από την οποία οι Watt+Volters, έχουν όλο τον κόσμο της ενέργειας στο χέρι τους.
Το Chargespot, η «πράσινη» εφαρμογή που βάζει τον πελάτη στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης με τον πιο απλό τρόπο, το smartwatt, που μετατρέπει το σπίτι σε “έξυπνο”, αφού από απόσταση μπορεί να λειτουργεί ηλεκτρικές συσκεύες, εξοικονομώντας χρήματα και ενέργεια. Πιο πρόσφατη προσθήκη στις υπηρεσίες της είναι το e-contract που φέρνει την εξέλιξη στον κόσμο της -από απόσταση- εξυπηρέτησης αφού είναι το μοναδικό στην αγορά που επιτρέπει στον πελάτη να ολοκληρώσει τη διαδικασία δημιουργίας συμβολαίου για ηλεκτρικό ρεύμα από την αρχή ως το τέλος, αποκλειστικά ηλεκτρονικά, από όπου και αν βρίσκεται κανείς μέσα σε μόλις 5 λεπτά.
Το σχέδιο ανάπτυξης της Watt+Volt συνεχίζεται με γοργούς ρυθμούς έτσι ώστε να μπορεί να προσφέρει στους πελάτες της προϊόντα και υπηρεσίες που κάνουν την καθημερινότητά τους περισσότερο λειτουργική και συναρπαστική», καταλήγει η ανακοίνωση.