Αυξημένη ήταν η προσέλευση στα υποκαταστήματα της ΔΕΗ και σήμερα από πελάτες προκειμένου να εξοφλήσουν τις υποχρεώσεις τους.
Στις δύο πρώτες ημέρες της επαναλειτουργίας τους τα Καταστήματα σε όλη την Επικράτεια εξυπηρέτησαν συνολικά:
• Περισσότερους από 5.000 πελάτες για υπηρεσίες σχετικές με συμβόλαια (νέα, διακοπές, αλλαγές στοιχείων κλπ).
• Περισσότερους από εξήντα πέντε χιλιάδες 65.000 πελάτες για πληρωμές.
Παράλληλα, οι πελάτες συνέχισαν να εξυπηρετούνται με ασφάλεια από απόσταση μέσω του τηλεφωνικού κέντρου 11770 της ΔΕΗ το οποίο συγκεντρωτικά στο διήμερο 11-12/05/2020:
• Υποδέχθηκε περισσότερες από 31.000 κλήσεις και μέσω της υπηρεσίας call back εξυπηρέτησε 1.000 πελάτες που επέλεξαν να αφήσουν τα στοιχεία τους.
• Ο μέσος χρόνος αναμονής για τους πελάτες που καλούν είναι στα 85 δευτερόλεπτα, ενώ για ποσοστό μεγαλύτερο του 65% των κλήσεων που απαντήθηκαν, ο πελάτης εξυπηρετήθηκε μέσα σε 20 δευτερόλεπτα.
• Κάλεσε 2.000 πελάτες οι οποίοι επισκέφθηκαν τα καταστήματα, βοηθώντας σημαντικά στην αποσυμφόρηση της λειτουργίας τους. Εξ’ αυτών το 50% της εξυπηρέτησης αφορά σε διακανονισμούς πληρωμών
• Επιπρόσθετα μέσω της ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης το site της ΔΕΗ ,
www.dei.gr δέχθηκε περισσότερα από 3.000 αιτήματα.