Tο νέο V40 βάση για το πρώτο ηλεκτρικό Volvo (pics)
Πέμπτη, 01/02/2018 - 12:51
Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Volvo, το οποίο θα είναι διαθέσιμο στην αγορά μέσα στο 2019, δεν θα βασίζεται σε κάποιο από τα μεγάλα και ακριβά της μοντέλα αλλά θα δανείζεται το πλαίσιο CMA, που αποτελεί τη βάση της νέας σειράς 40. Το πρώτο μοντέλο της οικογένειας αυτής θα δούμε και στη χώρα μας το Φεβρουάριο, υπό τη μορφή του μικρότερου SUV στη γκάμα της Volvo, του XC40. Αργότερα μέσα στο 2018 η σουηδική εταιρεία θα αποκαλύψει και το συμβατικό, πεντάθυρο V40. Το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Volvo θα είναι ωστόσο εντελώς διαφορετικής φιλοσοφίας από τα συμβατικά αδέλφια του και θα λανσαριστεί όχι σαν μια επιπρόσθετη εκδοχή τους, αλλά ξεχωριστά. Ακριβώς δηλαδή ότι έκανε η Toyota με το υβριδικό Prius παλιότερα αλλά και η BMW με τη σειρά i. Σύμφωνα με τις πιο πρόσφατες πληροφορίες, η αυτονομία του ηλεκτρικού Volvo θα ξεπερνά τα 400 χιλιόμετρα, όπως όμως είχε δηλώσει ο Χένρικ Γκριν, υπεύθυνος έρευνας και εξέλιξης της Volvo στο βρετανικό περιοδικό Autocar, η εξέλιξη της τεχνολογίας των μπαταριών είναι τόσο γρήγορη, που παράλληλα με την ανάπτυξη του νέου μοντέλου αναθεωρούνται αναγκαστικά και οι στόχοι της αυτονομίας. Αισθητικά το πρώτο ηλεκτρικό Volvo θα είναι πολύ κοντά στο πρωτότυπο 40.2, που μπορείτε να δείτε στις εικόνες, και παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2016. Ακριβώς όπως το πρωτότυπο 40.1 ήταν σχεδόν ταυτόσημο με το σημερινό XC40, το ίδιο αναμένεται να συμβεί και με το ηλεκτρικό μοντέλο που αυτό προεικόνιζε. Σύμφωνα πάντα με τον Χένρικ Γκριν, το νέο ηλεκτρικό μοντέλο της Volvo θα διατίθεται σε δύο διαμορφώσεις, με μικρή και μεγάλη μπαταρία, καθώς πολλοί αγοραστές αναμένεται να μην επιθυμούν τη μέγιστη δυνατή αυτονομία, έναντι μιας σημαντικά πιο οικονομικής τιμής. Αξίζει να σημειωθεί ότι το πλέον επιβαρυντικό στοιχείο του κόστους των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι οι συσσωρευτές, η τιμή αγοράς των οποίων ξεπερνά σε πολλές περιπτώσεις αυτή ενός συμβατικού μοντέλου ίδιου μεγέθους. Πηγή