Η ΕΔΑ Αττικής εξέδωσε την παρακάτω ανακοίνωση:
Από την Δευτέρα 10 Αυγούστου έως και την Τρίτη 18 Αυγούστου 2020 στο κατάστημα εξυπηρέτησης πελατών της ΕΔΑ Αττικής δεν θα πραγματοποιούνται καθορισμένα ραντεβού με εκπροσώπους της εταιρείας. Για το διάστημα αυτό, η ΕΔΑ Αττικής θα υποστηρίζει την εξυπηρέτησή σας αποκλειστικά μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας, έντυπης ή ηλεκτρονικής αλληλογραφίας. Μπορείτε να καλείτε στη γραμμή εξυπηρέτησης πελατών της ΕΔΑ Αττικής στο 11322 ή να αποστείλετε το αίτημα σας στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. .