Συγκεκριμένα, οι πελάτες που έχουν πληγεί από τις φυσικές καταστροφές μπορούν να κάνουν χρήση των παρακάτω μέτρων:
- Δυνατότητα ευέλικτων διακανονισμών έως και 9 μήνες με ελάχιστη προκαταβολή 10%.
- Αναστολή των διακοπών παροχής ηλεκτρικού ρεύματος για τους πελάτες που θα διακανονίσουν την οφειλή τους.
Διευκρινίσεις
- Οι διακανονισμοί μπορούν να πραγματοποιηθούν άμεσα για όσους έχουν ήδη οφειλές.
- Για όσους προκύψουν οφειλές σε επόμενη τιμολόγηση, θα μπορούν να διακανονίσουν έως και τις 1/9 με τους παραπάνω ευέλικτους όρους.
- Οι διακοπές παροχών των συγκεκριμένων πελατών που θα πραγματοποιηθούν έως και 1/9 δε θα έχουν ρήτρα αποχώρησης.
- Όσοι διακανονίσουν με τους παραπάνω όρους, θα έχουν υποχρέωση εντός 2 μηνών για την προσκόμιση των δικαιολογητικών* από τον αρμόδιο φορέα, διαφορετικά θα διακόπτεται ο διακανονισμός.
Σημειώνουμε ότι σε περιπτώσεις φυσικών καταστροφών τα δικαιολογητικά μπορεί να διαφέρουν τόσο ανάλογα με τη μορφή της φυσικής καταστροφής, όσο και με τον αρμόδιο φορέα που τα εκδίδει.
*Δικαιολογητικά
- Για καταστροφή οικοσκευών, το τμήμα πρόνοιας και κοινωνικής προστασίας του εκάστοτε δήμου.
- Για ζημιές στο φυτικό, ζωικό και πάγιο (αποθήκες, ζωοτροφές, κλπ) κεφάλαιο αγροτικών εκμεταλλεύσεων, οι ανταποκριτές ΕΛΓΑ.
- Για ζημιές σε επαγγελματικούς χώρους, η αντίστοιχη περιφερειακή ενότητα.
- Για ζημιές οικιών (πχ στέγες, μπαλκόνια, λέβητες, κλπ), η υπηρεσία αποκατάστασης ΔΑΕΦΚ.