Έτσι από αύριο Τρίτη, οι λεωφορειακές γραμμές που θα εξυπηρετούνται από ηλεκτρικά λεωφορεία θα είναι πλέον πέντε, καθώς ήδη έχουν ενταχθεί στην ηλεκτροκίνηση οι γραμμές 21, 29, 20 και 17, που εκτελούν τα δρομολόγια Εύοσμος – Αριστοτέλους, Πολίχνη – Αριστοτέλους, Μενεμένη - Αριστοτέλους και Τριανδρία - Ν. Σ. Σταθμός, αντίστοιχα.
Υπενθυμίζεται ότι, καθώς ο ΟΑΣΘ προχωρά σταθερά σε μία νέα εποχή και τα ηλεκτρικά λεωφορεία αποτελούν την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, στα νέα οχήματα δεν έχουν εγκατασταθεί μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων, παρά μόνον μηχανήματα επικύρωσης εισιτηρίων. Αυτό αποφασίστηκε διότι τους επόμενους μήνες ο ΟΑΣΘ θα περάσει σε ένα σύγχρονο σύστημα είσπραξης κομίστρου, στο ηλεκτρονικό εισιτήριο, οπότε ο εξοπλισμός θα είναι νέας τεχνολογίας, εύχρηστος και φιλικός στη χρήση. Μέχρι τότε, για να μετακινηθούν οι επιβάτες με τα ηλεκτρικά λεωφορεία θα πρέπει να διαθέτουν είτε κάρτα απεριορίστων διαδρομών, είτε εισιτήρια, τα οποία μπορούν να προμηθεύονται σε περισσότερα από 800 σημεία πώλησης στη Θεσσαλονίκη.
Και η Τριανδρία εντάσσεται στην ηλεκτροκίνηση!
Στο μεταξύ, από σήμερα Δευτέρα 27 Μαΐου, μία ακόμη λεωφορειακή γραμμή του ΟΑΣΘ εντάσσεται στην ηλεκτροκίνηση. Πρόκειται για τη γραμμή 17, που εκτελεί το δρομολόγιο Τριανδρία – Ν. Σ. Σταθμός, η οποία στο εξής θα εξυπηρετείται από δέκα ηλεκτρικά λεωφορεία. Έτσι πλέον από σήμερα Δευτέρα οι γραμμές που θα εξυπηρετούνται από ηλεκτρικά λεωφορεία θα είναι τέσσερις, καθώς ήδη έχουν ενταχθεί στην ηλεκτροκίνηση οι γραμμές 21, 29 και 20, που εκτελούν τα δρομολόγια Εύοσμος – Αριστοτέλους, Πολίχνη – Αριστοτέλους και Μενεμένη - Αριστοτέλους, αντίστοιχα.
Την ίδια ώρα, με εντατικούς ρυθμούς προχωρά η κατασκευή του σταθμού φόρτισης των λεωφορείων, ο οποίος θα ολοκληρωθεί στο σύνολό του μέσα στον Ιούνιο. Ενδιάμεσα, λειτουργούν σταδιακά ομάδες φορτιστών, οι οποίοι είναι υψηλότατων προδιαγραφών, αντίστοιχων των προδιαγραφών των λεωφορείων και είναι απολύτως λειτουργικοί.
Επιπλέον, καθώς τα νέα λεωφορεία αποτελούν ένα δημόσιο περιουσιακό αγαθό, ο ΟΑΣΘ απευθύνει έκκληση στους πολίτες να τα προσέχουν και να τα σέβονται, ώστε να τα χαιρόμαστε όλοι χωρίς να υποστούν φθορές και πολύ περισσότερο βανδαλισμούς.
Τέλος, καθώς ο ΟΑΣΘ προχωρά σταθερά σε μία νέα εποχή και τα ηλεκτρικά λεωφορεία αποτελούν την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, στα νέα οχήματα δεν έχουν εγκατασταθεί μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων, παρά μόνον μηχανήματα επικύρωσης εισιτηρίων. Αυτό αποφασίστηκε διότι τους επόμενους μήνες ο ΟΑΣΘ θα περάσει σε ένα σύγχρονο σύστημα είσπραξης κομίστρου, στο ηλεκτρονικό εισιτήριο, οπότε ο εξοπλισμός θα είναι νέας τεχνολογίας, εύχρηστος και φιλικός στη χρήση. Μέχρι τότε, για να μετακινηθούν οι επιβάτες με τα ηλεκτρικά λεωφορεία θα πρέπει να διαθέτουν είτε κάρτα απεριορίστων διαδρομών, είτε εισιτήρια, τα οποία μπορούν να προμηθεύονται σε περισσότερα από 800 σημεία πώλησης στη Θεσσαλονίκη.