Από τους οδηγούς που συμμετείχαν στην έρευνα, το 57% απάντησε σωστά μόνο σε δύο από τις 10 ερωτήσεις, δείχνοντας ότι δεν γνωρίζει ακόμη αρκετά πράγματα για την ηλεκτροκίνηση, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι το 23% των οδηγών δεν κατάφερε να απαντήσει σωστά σε καμιά από τις ερωτήσεις που τους έγιναν, μετέδωσε το Αθηναϊκό Πρακτορείο.
Διαπιστώθηκε ότι το 62% πιστεύει ότι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι πιο ακριβό στις μετακινήσεις, με μόνο το 14% να αναγνωρίζει σωστά ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι φθηνότερα κατά τη διάρκεια της χρήσης.
Το 41% πιστεύει λανθασμένα ότι τα EV είναι πιο πιθανό να πιάσουν φωτιά σε σχέση με τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα, με μόνο το 24% να κατανοεί ότι είναι λιγότερες οι πιθανότητες να πιάσουν φωτιά. Τα στοιχεία από το EV Fire Safe έδειξαν ότι τα EV έχουν 80 φορές λιγότερες πιθανότητες να πιάσουν φωτιά από τα αντίστοιχα αυτοκίνητα βενζίνης ή ντίζελ.
Περισσότεροι από τους μισούς (59%) θεώρησαν ότι το δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας του Ηνωμένου Βασιλείου δεν θα μπορέσει να εξυπηρετήσει την αυξημένη ζήτηση ηλεκτρικής ενέργειας. Άλλωστε το National Grid σε παλιότερες τοποθετήσεις του είχε επισημάνει ότι είναι σε θέση να αντιμετωπίσει την ηλεκτροδότηση εκατομμυρίων ηλεκτρικών οχημάτων στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Το 80% των οδηγών πιστεύει ότι το Ηνωμένο Βασίλειο δεν βρίσκεται σε πορεία για να εγκαταστήσει την υποδομή φόρτισης που χρειάζεται, παρά το γεγονός ότι η χώρα είναι μπροστά από το χρονοδιάγραμμα που έχει τεθεί για να πετύχει τον στόχο της, που είναι η εγκατάσταση 300.000 φορτιστών στους δρόμους του Ηνωμένου Βασιλείου έως το 2030.
Το 35% πίστευαν λανθασμένα ότι οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα ενός EV κατά τη διάρκεια της ζωής τους δεν είναι λιγότερες από εκείνες ενός βενζινοκίνητου αυτοκινήτου, ενώ το 37% αναγνώρισε ότι περισσότερα ηλεκτρικά οχήματα που λειτουργούν με ηλεκτρική ενέργεια που προέρχονται από ανανεώσιμες πηγές θα καθιστούσαν το Ηνωμένο Βασίλειο πιο ενεργειακά ανεξάρτητο, περιορίζοντας τις αυξανόμενες εισαγωγές πετρελαίου.
Το 54% επισήμανε ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα συμβάλλουν στην καθαρότητα του αέρα στις πόλεις, με το 28% να αντιτάσσεται με αυτή την θέση, ενώ το 39% διαφώνησαν με τη θέση κάποιων πολιτών ότι τα ηλεκτρικά οχήματα αποτελούν απειλή για τη δομική ακεραιότητα των χώρων στάθμευσης αυτοκινήτων του Ηνωμένου Βασιλείου, ενώ με αυτή την άποψη συμφώνησε το 33%.
Τέλος, από τους οδηγούς που σημείωσαν την υψηλότερη βαθμολογία (8 στις 10 ερωτήσεις και πάνω) το 64,6% δήλωσε ότι θέλουν το επόμενο αυτοκίνητό τους να είναι ηλεκτρικό. Αλλά από τους οδηγούς που σημείωσαν 2 σωστές απαντήσεις στις 10 ή και λιγότερο, μόνο το 6,1% ήθελε το επόμενο αυτοκίνητό τους να είναι ηλεκτρικό.