Η μειωμένη παραγωγή και ο πληθωρισμός αυξάνουν τα κόστη στην επιχειρηματικότητα και μία νέα έρευνα καταγράφει ότι η μειωμένη παραγωγή τόσο λόγω των επιπτώσεων του Covid-19, όσο και του ενεργειακού κόστους, αλλά και η σημαντική αύξηση του πληθωρισμού έχει εκτοξεύσει τις τιμές ανταλλακτικών σε παγκόσμιο επίπεδο.
Επιπλέον, η έρευνα που διεξήχθη στην Μεγάλη Βρετανία από την Motor Ombudsman, αποκάλυψε, μία νέα διάσταση του υψηλού λειτουργικού κόστους, και αφορά στην αναβλητικότητα επιχειρήσεων και οδηγών για επισκευές στον στόλο,τους, εξαιτίας των υψηλών τιμών.
Πιο αναλυτικά, το 90% των επιχειρήσεων φοβάται πως τα αυξανόμενα λειτουργικά κόστη θα επηρεάσουν την πορεία της εταιρείας τους για το 2023, ενώ το 64% των ερωτηθέντων ανέφερε πως ο τζίρος τους το 2022 εξαιτίας όλων των παραπάνω ήταν μειωμένος.
Σε συνομιλία του iEnergeia με στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς επεσήμανα ότι παρακολουθούν στενά τις εξελίξεις, καθώς οι τεχνολογίες έχουν γίνει πιο περίπλοκες και τα υλικά που απαιτούνται για μηχανήματα και οχήματα είναι πιο ακριβά.
Τι άλλο ανέδειξε η συγκεκριμένη έρευνα που κυρίως αφορά στα οχήματα:
- Το 31% των επισκευαστών δήλωσε ότι η διατήρηση των πελατών θα είναι μια πρόκληση φέτος
- Το 29% των επισκευαστών ανέφερε πως η δημιουργία νέων επιχειρήσεων θα είναι δύσκολη το 2023
- Το 57% είπε ότι μικρότερος αριθμός πελατών μπορεί να αντέξει οικονομικά τη συντήρηση των οχημάτων τους το 2023, επηρεάζοντας σημαντικά την κερδοφορία
- Το 49% δήλωσε ότι θα προσπαθήσει να αποφύγει τη μετακύλιση του υψηλότερου λειτουργικού κόστους στις τιμές
- Το 32% των συνεργείων είπε ότι τα ηλεκτρικά οχήματα (EV) έχουν μικρότερο περιθώριο κέρδους
- Ωστόσο, το 44% εξακολουθεί να σχεδιάζει να επενδύσει στην εκπαίδευση του προσωπικού στα ηλεκτρικά οχήματα, ενώ ένα άλλο 22% δήλωσε ότι θα ήθελε να εισαγάγει ή να προσθέσει σημεία φόρτισης στις εγκαταστάσεις του.