Οι φετινοί υποψήφιοι μοιράστηκαν το όραμά τους για τη μελλοντική κινητικότητα σε ένα γραπτό δοκίμιο και σχεδίασαν παραδείγματα μελλοντικών τεχνολογιών κινητικότητας, επιδεικνύοντας τη δημιουργικότητά τους και τη μελλοντική τους σκέψη. Από την έναρξη του προγράμματος στην Ιταλία το 1996, έχουν βραβευθεί σχεδόν 16.000 φοιτητές παγκοσμίως με χρηματικά βραβεία. Ο πρόεδρος της Stellantis Τζον Έλκαν και ο Ξαβιέ Σερώ, Human Resources and Heritage, τίμησαν τους νικητές στη φετινή τελετή.
«Τα τελευταία 28 χρόνια, τα Student Awards έχουν βραβεύσει χιλιάδες μαθητές που οραματίζονται την μελλοντική κινητικότητα», είπε ο Έλκαν. «Μας εντυπωσίασαν οι φετινές προτάσεις τους και ευχαριστούμε τους αποφοίτους μας για τη συνεισφορά τους. Η Stellantis παραμένει αφοσιωμένη στην προώθηση της συνεχούς εκπαίδευσης. Η απονομή των βραβείων σε αυτή τη γενιά ταλαντούχων ατόμων διασφαλίζει τη δημιουργικότητα και την ευελιξία που απαιτούνται για ένα βιώσιμο μέλλον».
Τονίζοντας περαιτέρω τη σημασία των εργαζομένων της εταιρείας, ο Έλκαν την πρώτη εβδομάδα του νέου του ρόλου ως προέδρου της Προσωρινής Εκτελεστικής Επιτροπής, επισκέφθηκε τις σημαντικές τοποθεσίες της Stellantis στο Auburn Hills στο Michigan (ΗΠΑ), στη Μόντενα στην Ιταλία και στο Vélizy στη Γαλλία για την τελετή της απονομής.
«Η εκπαίδευση είναι το θεμέλιο της καινοτομίας και της ανάπτυξης», είπε ο Σερώ. «Το πρόγραμμα Student Awards για τα παιδιά των εργαζομένων μας έχει μεγάλη αξία για την Stellantis, επιτρέποντάς μας να εκτιμήσουμε την περιέργεια και την επιθυμία να μάθουμε από τις νέες γενιές και να μοιραστούμε το όραμα και τις προσδοκίες τους για τη μελλοντική κινητικότητα».
Φέτος, το 46% των νικητών των βραβείων υπέβαλε αίτηση για το Βραβείο Αριστείας Sergio Marchionne, ένα δευτερεύον βραβείο που αναγνωρίζει έξι περιφερειακούς νικητές που επέδειξαν πάθος για ένα καλύτερο μέλλον.
Μετά την παραίτηση του Κάρλος Ταβάρες από την θέση του CEO της Stellantis την 1η Δεκεμβρίου 2024, η ηγεσία της Stellantis, συγκάλεσε το πρώτο συνέδριο των Ευρωπαϊκών Ενώσεων Αντιπροσώπων της, στο Άμστερνταμ, για να περιορισθούν οι αντιδράσεις από την πολιτική και τις αποφάσεις του Κάρλος Ταβάρες.
Αυτή την εβδομάδα πραγματοποιήθηκε στο Άμστερνταμ η πρώτη συνάντηση των Ενώσεων Αντιπροσώπων Stellantis, με 110 συμμετέχοντες από 20 ευρωπαϊκές χώρες.
Ο κύριος στόχος ήταν να καθοριστούν από κοινού οι προτεραιότητες του 2025 τόσο για τις πωλήσεις όσο και για τις δραστηριότητες μετά την πώληση, σε μια ιδιαίτερα απαιτητική αγορά που διέρχεται την μετάβαση στην ηλεκτρική ενέργεια.
Ο Ζαν Φιλίπ Ιμπαρατό, Chief Operating Officer της Stellantis για την Ευρώπη, παρευρέθηκε με τα κορυφαία στελέχη του Brand and Marketing & Sales, και επανέλαβε σταθερά την κεντρική θέση του σχετικά με το δίκτυο αντιπροσώπων της Stellantis: «Το δίκτυο διανομής Stellantis είναι θεμελιώδες για την επιχείρησή μας και μόνο με τη διατήρηση ανοιχτής συνεργασίας και κλίματος αμοιβαίας εμπιστοσύνης μπορούμε να ξεπεράσουμε και να κερδίσουμε τις προκλήσεις που μας περιμένουν σε αυτή την περίοδο μεγάλων αλλαγών».
Στη συνέχεια, ο Ιμπαρατό εστίασε στους οργανωτικούς στόχους που πρέπει να επιτευχθούν έως το 2025, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην ανάγκη απλούστευσης και εξορθολογισμού των διαδικασιών, με σκοπό τη συνεχή υποστήριξη του δικτύου από εμπορική, οικονομική προοπτική. Όσον αφορά τις πωλήσεις, οι στόχοι είναι να αυξηθεί τόσο το μερίδιο αγοράς όσο και η συχνότητα εμφάνισης ηλεκτρικών οχημάτων και η συμμόρφωση με τους αυστηρούς ευρωπαϊκούς κανονισμούς.
Οι πρόεδροι των τεσσάρων ευρωπαϊκών ενώσεων εμπόρων της Stellantis δήλωσαν: «Η ευκαιρία αυτής της πρώτης κοινής διάσκεψης της Ένωσης Αντιπροσώπων της Stellantis πέτυχε δύο στόχους ταυτόχρονα: έναν να αυξήσει το επίπεδο σύγκλισης σε κοινές δραστηριότητες μεταξύ των ενώσεων και πάνω από όλα να θέσει τα θεμέλια για το 2025 μαζί με την ανώτατη διοίκηση της Stellantis σε νέο και συνεργατικό πνεύμα. Είμαστε έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε το 2025 και σίγουροι για τη συνεργασία με την Stellantis».
Στο πλαίσιο των αλλαγών, ο διευθύνων σύμβουλος της Opel, Φλοριάν Χιούτλ, αναλαμβάνει πρόσθετη ευθύνη ως διευθύνων σύμβουλος της Stellantis Γερμανίας.
Ο νέος συνδυασμένος ρόλος στοχεύει στη συνολική βελτιστοποίηση των επιχειρήσεων στη γερμανική αγορά, στην κερδοφόρα ανάπτυξη και στην ενίσχυση του προσανατολισμού προς τον υποψήφιο αγοραστή για όλες τις επωνυμίες της Stellantis στη Γερμανία.