Η ReFuelEU ορίζει ελάχιστες υποχρεώσεις για όλους τους προμηθευτές καυσίμων να αυξάνουν σταδιακά το μερίδιο στα βιώσιμα καύσιμα που παρέχονται στα ευρωπαϊκά αεροδρόμια, ξεκινώντας από 2% για το 2025 έως 70% το 2050. Εντός αυτής της απαίτησης των βιώσιμων καυσίμων υπάρχει επίσης μια δευτερεύουσα υποχρέωση σετ για συνθετικά αεροπορικά καύσιμα, συμπεριλαμβανομένων των ανανεώσιμων πηγών και χαμηλών εκπομπών άνθρακα υδρογόνου, καθώς και υδρογόνου για άμεση χρήση σε αεροσκάφος. Αυτά τα συνθετικά καύσιμα θα πρέπει να αποτελούν το 35% των καυσίμων που θα προμηθεύονται τα αεροδρόμια της Ένωσης το 2050.
Σε ανάρτησή του στο LinkedIn ο Δημήτρης Τριανταφυλλόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Hellenic Hydrogen, αναφέρει πως «η Ευρώπη έχει πλέον ένα σαφές νομοθετικό πλαίσιο σχετικά με τη σταδιακή ένταξη του ανανεώσιμου υδρογόνου, των παραγώγων του και των sustainable e-fuels τόσο στη βιομηχανία όσο και σε βασικούς τομείς των μεταφορών όπως η ναυτιλία και η αεροπλοϊα. Οι σχετικές αγορές πρέπει να προσαρμοσθούν στα νέα αυτά δεδομένα με απώτερο στόχο την απανθρακοποίηση βασικών πυλώνων της οικονομίας και την ενεργειακή μετάβαση. Η παραγωγή ανανεώσιμου υδρογόνου σε μονάδες ηλεκτρόλυσης μεγάλης κλίμακας αποτελεί βασικό στοιχείο επίτευξης των εν λόγω στόχων, ενώ πολλά από τα κράτη μέλη της ΕΕ έχουν ήδη καταρτίσει και υλοποιούν τα σχετικά σχέδια ανάπτυξης και στήριξης των σχετικών επενδύσεων. Στη Hellenic Hydrogen πιστεύουμε στη δυναμική της αγοράς του ανανεώσιμου υδρογόνου και στις δυνατότητες της χώρας μας να διαδραματίσει κομβικό ρόλο στη περιοχή της ΝΑ Μεσογείου».
Η Hellenic Hydrogen, κοινοπραξία των ΔΕΗ και Motor Oil θα υλοποιήσει το έργο North-1, συνολικής ισχύος 100 MW.