Μία σειρά από οφέλη παρουσιάζει το νέο πληροφοριακό σύστημα SAP Customer Relationship Management (CRM) με την ονομασία «Ηρακλής» του ΔΕΔΔΗΕ, η σύμβαση του οποίου υπεγράφη πρόσφατα.
Μερικά από τα σημαντικότερα οφέλη από την εγκατάσταση του νέου συστήματος είναι τα εξής:
- Περιορισμός του αριθμού των βλαβών στο Δίκτυο αλλά και της διάρκειάς τους (Enterprise Asset Management module).Τα συνεργεία θα επιχειρούν ταχύτερα και ακριβέστερα στην αποκατάσταση των βλαβών, με αποτέλεσμα τον περιορισμό της όχλησης των καταναλωτών ή/και των επιχειρήσεων (Workforce Management module).
- Όλοι οι καταναλωτές θα έχουν τη δυνατότητα να γνωρίζουν το ενεργειακό τους προφίλ -μέσω του έξυπνου μετρητή τους- και να διαχειρίζονται τη γνώση αυτή προς όφελός τους αλλά και προς όφελος της κοινότητας. Οι δε πάροχοι θα μπορούν να έχουν πρόσβαση άμεσα σε ενεργειακά δεδομένα για τον καλύτερο επιχειρησιακό προγραμματισμό τους και διαμόρφωση εμπορικής πολιτικής (Metering και Energy Data Management module).
- Το αντικοινωνικό φαινόμενο της ρευματοκλοπής θα περιοριστεί σημαντικά, με θετικό αντίκτυπο στον προϋπολογισμό των νοικοκυριών, των επιχειρήσεων αλλά και των παρόχων ηλεκτρικής ενέργειας.