Η σύνθεση της Toyota Motor Corp. τα επόμενα 30 χρόνια θα περιέχει πολλές επιλογές πέρα από τα ηλεκτρικά οχήματα, ανέφεραν στελέχη σε ετήσια συνάντηση μετόχων την Τετάρτη.
«Είναι πολύ νωρίς για να επικεντρωθούμε σε μια επιλογή» δήλωσε ο διευθυντής Shigeki Terashi, απαντώντας στην ερώτηση ενός επενδυτή σχετικά με το γιατί η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο ακολουθεί διαφορετική διαδρομή σχετικά με την ηλεκτροκίνηση από τη Honda Motor Co., η οποία στοχεύει τις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων έως το 2040.
Ο Terashi, μιλώντας από τα κεντρικά γραφεία της Toyota στο νομό Aichi, δήλωσε ότι έως το 2050, διαφορετικές επιλογές, όπως υβριδικά και οχήματα κυψελών καυσίμου, πρέπει να ανταγωνίζονται μεταξύ τους, έτσι ώστε η εταιρεία να έχει τις καλύτερες επιλογές.
Σε σύγκριση με μια σειρά κορυφαίων αυτοκινήτων, συμπεριλαμβανομένων αυτών της General Motors που στοχεύουν να προσφέρουν αποκλειστικά EV σε δύο δεκαετίες, η Toyota διατηρεί σταθερά τη στάση της ότι τα μη ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα διαδραματίσουν επίσης διαρκή ρόλο στις παγκόσμιες αγορές αυτοκινήτων.
«Μερικοί άνθρωποι αγαπούν τα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία, αλλά άλλοι δεν βλέπουν τις τρέχουσες τεχνολογίες ως βολικές», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος Τεχνολογίας της Toyota Masahiko Maeda. «Στο τέλος αυτό που έχει σημασία είναι αυτό που επιλέγουν οι πελάτες».
Η λογική της Toyota που ακολουθεί μια πιο αργή προσέγγιση στα EV υπερβαίνει τις προβλέψεις της ζήτησης των καταναλωτών. Σύμφωνα με ορισμένες μελέτες, τα υλικά που χρειάζονται για την παραγωγή EV και μπαταριών θα μπορούσαν να αντιστοιχούν σε μεγαλύτερο μερίδιο των συνολικών εκπομπών από αυτά των σωλήνων εξαγωγής. Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία ανέφερε μάλιστα ότι θα εργαστεί για τον εξορθολογισμό των διαδικασιών παραγωγής της για τη μείωση του κόστους παραγωγής EV και άλλων οχημάτων ταυτόχρονα.
Πηγή: Bloomberg