Ο Γενικός Γραμματέας Χωρικού Σχεδιασμού και Αστικού Περιβάλλοντος, κ. Ευθύμιος Μπακογιάννης, συναντήθηκε με την αντιπεριφερειάρχη Βορείου Τομέα Αττικής, κα Λουκία Κεφαλογιάννη και τους εκπροσώπους της «ΠοδηλΑττικής Κοινότητας» κ.κ. Χάρη Κουγιουμτζόπουλο, Παναγιώτη Πιτσιλό και Αντώνη Σηφάκη. Αντικείμενο της συνάντησης ήταν η εκπονούμενη Εθνική Στρατηγική για το Ποδήλατο και την ολοκλήρωση εκκρεμών υποδομών για το ποδήλατο στην Αττική, όπως εξαγγέλθηκε από τον υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας, κ. Κωστή Χατζηδάκη, κατά την Ποδηλατοδρομία της 21ης Σεπτεμβρίου.
Στη συνάντηση αυτή παρουσιάστηκαν οι βασικοί άξονες της πρώτης Εθνικής Στρατηγικής για το Ποδήλατο, αναφορικά με τις προτεραιότητες και τους στόχους στους επιμέρους θεματικούς άξονες: α) προώθηση ποδηλατικών υποδομών, β) προώθηση ποδηλατικού τουρισμού, γ) ενίσχυση κοινοχρήστων συστημάτων ποδηλάτου, δ) ευαισθητοποίηση και ενημέρωση, ε) παροχή κινήτρων για την αύξηση της χρήσης του ποδηλάτου, στ) βελτίωση νομοθετικού πλαισίου εφαρμογής δράσεων και πολιτικών για την ενίσχυση της χρήσης του ποδηλάτου στις ελληνικές πόλεις και την ύπαιθρο.
Επιπλέον, συζητήθηκαν εκκρεμότητες σχετικά με την ενοποίηση του ποδηλατικού δικτύου της διαδρομής Κηφισιά- Φάληρο, καθώς και η ολοκλήρωση του Μητροπολιτικού Δικτύου Ποδηλάτου για την Αττική.
Συμφωνήθηκε η δημιουργία διαρκούς επιτροπής με τη συμμετοχή φορέων, οργανισμών και των αστικών ποδηλατιστών για τη θωράκιση της Εθνικής Στρατηγικής για το ποδήλατο, ενώ ζητήθηκε η συμβολή των συμμετεχόντων στον καταρχήν εμπλουτισμό των αξόνων και μέτρων της.
Ο Γενικός Γραμματέας κ. Μπακογιάννης με την ολοκλήρωση της συνάντησης δήλωσε: «Για πρώτη φορά στην Ελλάδα αναπτύσσεται Εθνική Στρατηγική για το Ποδήλατο, μία στρατηγική που σε πολλές άλλες χώρες της Ευρώπης αποτελεί πρωταγωνιστή των εξελίξεων στον τομέα της μείωσης της ρύπανσης και της βελτίωσης του αστικού περιβάλλοντος. Στόχος μας είναι η ευαισθητοποίηση για τα οφέλη του ποδηλάτου ως μέσου μετακίνησης, η παροχή κινήτρων για τους χρήστες ποδηλάτου, η ανάπτυξη των υποδομών για το ποδήλατο, η προώθηση του ποδηλατικού τουρισμού μέσα από μια σειρά αξόνων και προτεραιοτήτων, που θα βελτιώσουν τη δημόσια εικόνα του ποδηλάτου και θα αυξήσουν τη χρήση του».