«…Μόνο το ενεργειακό κόστος της ΑΒ Βασιλόπουλος είναι φέτος 2,5 φορές μεγαλύτερο - συνυπολογιζομένων και των επιδοτήσεων-, ο όγκος πωλήσεων της αγοράς βαίνει μειούμενος παρά την πρόσκαιρη ανάσα τον Αύγουστο και τον Σεπτέμβριο από τον τουρισμό και ο πληθωρισμός πλέον είναι σε διψήφια επίπεδα».
Αυτό σημείωσε ο Brand President της ΑΒ Βασιλόπουλος, Νίκος Λαβίδας σε συνάντηση του με δημοσιογράφους αναφερόμενος στις πιέσεις που δέχεται η εταιρεία σχετικά με την κερδοφορία που θα επιτύχει, ενώ συμπλήρωσε ότι ο τζίρο φέτος αναμένεται να είναι σταθερός (1,96 δισ. ευρώ το 2021) και ίσως με μία μικρή αύξηση, ωστόσο ο όγκος πωλήσεων θα είναι πτωτικός.
«Για εμάς αυτό που έχει σημασία είναι να αναπτυσσόμαστε περισσότερο από την ίδια την αγορά, κάτι που δεν έχουμε πετύχει ακόμη. Ο τζίρος μας θα είναι σταθερός, αλλά θα υπάρξει μια μικρή αύξηση η οποία θα είναι πληθωριστική. Δυστυχώς οι ανατιμήσεις συνεχίζονται από τους προμηθευτές με την ίδια ένταση» όπως είπε χαρακτηριστικά.
Η συνεργασία με τη Shell
Ως προς την υφιστάμενη συνεργασία με τη Shell, όπως αναφέρθηκε, βρίσκονται σε εξέλιξη συζητήσεις για το εάν το μοντέλο του AB Shop & Go έχει τη δυνατότητα να εξελιχθεί το επόμενο διάστημα, δεδομένης της πρόθεσης της αλυσίδας πρατηρίων καυσίμων να συνδυάσει την προσφορά καφέ και σνακ με τις υπηρεσίες σούπερ μάρκετ.