Η OFC Υπηρεσίες Αεροπορικού Καυσίμου ΑE, η θυγατρική της Motor Oil που κάποιοι παλαιότεροι θα την θυμούνται ως Ολυμπιακή Εταιρεία Καυσίμων ΑΕ, καταγράφει «υψηλές πτήσεις» την τελευταία διετία, στηριζόμενη από το τουριστικό ρεύμα και την μεγάλη αεροπορική δραστηριότητα.
H OFC παρέχει στους πελάτες της, εταιρείες εμπορίας αεροπορικού καυσίμου, υπηρεσίες διαμετακόμισης αεροπορικού καυσίμου, που περιλαμβάνουν την παραλαβή καυσίμων και την προσωρινή αποθήκευση αυτών με μοναδικό σκοπό να διανεμηθούν στους Intο-Plane Agents στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών μέσω του συστήματος ανεφοδιασμού «Hydrant». Οι Intο-Plane Agents είναι εκείνες οι οντότητες που έχουν συνάψει συμφωνίες εφοδιασμού αεροπλάνων με τον ΔΔΑ.
Είναι ενδεικτικό πως ο προϋπολογισθείς όγκος καυσίμου που είχε αρχικά υπολογιστεί πως θα διακινούταν μέσω της εγκατάστασης της OFC για το 2022 ανήρχετο σε 550.000 κυβικά μέτρα και τελικά διακινήθηκαν 736.154,77 κυβικά μέτρα. Εφέτος έχει προϋπολογιστεί όγκος καυσίμου, ο οποίος θα διακινηθεί μέσω της εγκατάστασης, περί τα 750.000 κυβικά μέτρα. Το τέλος διέλευσης καυσίμου (throughput fee) είναι εφέτος στα 15 ευρώ ανά κυβικό μέτρο, ήτοι στα ίδια επίπεδα με το 2022. Πέρυσι η OFC Υπηρεσίες Αεροπορικού Καυσίμου ΑE είχε έσοδα 11 εκατ. ευρώ από την χρέωση του τέλους διέλευσης καυσίμου, επίδοση που θα επαναληφθεί και εφέτος.
Σημειώνεται πως η OFC Υπηρεσίες Αεροπορικού Καυσίμου τον Μάρτιο 2022 κέρδισε το διαγωνισμό για το δικαίωμα σύμβασης παραχώρησης από τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών των υπηρεσιών διαχείρισης των εγκαταστάσεων παραλαβής, αποθήκευσης και διανομής, μέσω υπογείου συστήματος «Hydrant», του αεροπορικού καυσίμου με τη νέα σύμβαση παραχώρησης να έχει διάρκεια 19 ετών (με επιλογή πενταετούς παράτασης).
Και όλα δείχνουν πως τα έσοδα της Motor Oil από τα τέλη διέλευσης καυσίμου θα αυξηθούν και άλλο. Προ μηνών η Motor Oil ενέκρινε την έκδοση κοινού ομολογιακού δανείου ποσού 3 εκατ. ευρώ, με σκοπό την χρηματοδότηση του έργου επέκτασης των εγκαταστάσεων αεροπορικού καυσίμου της OFC στην περιοχή Υ2 του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών. Στη βάση αυτή, έγινε διαγωνισμός και τελικά ανάθεση του έργου επέκτασης του «Hydrant» σε 10 νέες θέσεις στάθμευσης αεροσκαφών, σε εργοληπτική εταιρεία. Η OFC παράγγειλε τον λοιπό ηλεκτρομηχανολογικό εξοπλισμό και ανάθεσε τα έργα επέκτασης του συστήματος αυτοματισμού και της καθοδικής προστασίας σε εξειδικευμένες εταιρείες.