Η ανάπτυξη του IGNM θα ενισχύσει περαιτέρω τον ρόλο της Ελλάδας ως ενεργειακού πόλου, καθώς θα δημιουργήσει νέες ενεργειακές διαδρομές για τη Νοτιοανατολική Ευρώπη και παράλληλα θα αξιοποιήσει τις υποδομές φυσικού αερίου του ΔΕΣΦΑ, όπως ο τερματικός σταθμός LNG στη Ρεβυθούσα και το Εθνικό Σύστημα Μεταφοράς Φυσικού Αερίου, αλλά και θα παράσχει πρόσβαση στην εισαγωγή LNG από πολλαπλές πηγές, ενισχύοντας τη διαφοροποίηση και την ασφάλεια του εφοδιασμού στην περιοχή.
Πρόκειται για τον δεύτερο αγωγό στην Ελλάδα που θα μπορεί να μεταφέρει έως και 100% υδρογόνο και θα αποτελεί μέρος του άξονα υδρογόνου της χώρας, συμβάλλοντας στην περαιτέρω ανάπτυξη της αγοράς υδρογόνου για τη Νοτιοανατολική και Κεντρική Ευρώπη. Αυτή η συνεργασία για την ανάπτυξη υποδομής για τη μεταφορά υδρογόνου δημιουργεί τη βάση για μια ισχυρή αγορά υδρογόνου στην περιοχή. Η υλοποίηση τέτοιων βασικών επενδύσεων επιτρέπει τη μεταφορά «ανανεώσιμων» αερίων, οδηγώντας στην ενεργειακή μετάβαση της Ελλάδας και της ευρύτερης περιοχής.
Ο νέος αγωγός υψηλής πίεσης του ΔΕΣΦΑ θα εκτείνεται από τη Νέα Μεσημβρία έως τα σύνορα Ελλάδας και Βόρειας Μακεδονίας, ανατολικά των Ευζώνων / Γευγελής, όπου θα εγκατασταθεί Συνοριακός Μετρητικός Σταθμός και θα συνδεθεί με το Σύστημα Μεταφοράς Φυσικού Αερίου της Βόρειας Μακεδονίας.
Ο αγωγός θα είναι πιστοποιημένος για μεταφορά έως και 100% υδρογόνου. Σύμφωνα με την προδιαγραφή ASME B31.12 Option B, η συνεργασία μεταξύ της Σωληνουργεία Κορίνθου και του ΔΕΣΦΑ παρέχει μια τεχνικά και οικονομικά εφικτή λύση για την ασφαλή μεταφορά υδρογόνου σε υψηλές πιέσεις μέσω σωλήνων χάλυβα μεγάλης διαμέτρου και υψηλής αντοχής.
Ολόκληρη η ποσότητα των πιστοποιημένων για την μεταφορά υδρογόνου, σωλήνων χάλυβα 30 ιντσών και, θα κατασκευαστεί στις εγκαταστάσεις της Σωληνουργεία Κορίνθου στη Θίσβη, Βοιωτίας. Η προμήθεια περιλαμβάνει επίσης εσωτερική και εξωτερική αντιδιαβρωτική επένδυση (τριών στρωμάτων), που θα πραγματοποιηθούν στο ίδιο εργοστάσιο.