Όπως πλέον όλοι οι Έλληνες γνωρίζουμε παρά την παταγώδη αποτυχία της η ιδέα του Άδωνι Γεωργιάδη συνέχισε να πολυδιαφημίζεται τόσο από τον ίδιο τον υπουργό όσο και από τον πρωθυπουργό και το σύνολο των κυβερνητικών στελεχών.
Τι κι αν οι δημοσκοπήσεις και τα δημοσιογραφικά ρεπορτάζ έδειξαν εξ αρχής και συνεχίζουν να δείχνουν ότι στην συντριπτική τους πλειοψηφία θεωρούν ως κοροϊδία ότι το «καλάθι» περιέχει φθηνά προϊόντα, η κυβέρνηση συνέχισε να … λανσάρει κάθε τόσο καινούργια «καλάθια».
Το καλάθι των Χριστουγέννων, το καλάθι του Αϊ-Βασίλη, το καλάθι της Σαρακοστής και προσφάτως το καλάθι του Πάσχα και το καλάθι του νονού.
Το μόνο βέβαιο είναι ότι η κυβέρνηση έχει χάσει τα αυγά και τα καλάθια στον έλεγχο της ακρίβειας και της αισχροκέρδειας και η μοναδική αντίδραση της είναι να παίζει ένα επικοινωνιακό παιχνίδι με δήθεν συμφωνίες με σούπερ μάρκετ και μεγάλες λιανεμπορικές αλυσίδες για προώθηση κάποιων λιγότερο ακριβών προϊόντων.
Βέβαια το παιχνίδι η κυβέρνηση το έχει χάσει στο πεδίο της αγοράς και της ακρίβειας, αλλά δεν θέλει να το ομολογήσει.
Κατά πάγια τακτική της κυβέρνηση Μητσοτάκη φορτώνει τις ευθύνες για όλα τα δεινά που έχει επιφέρει η διακυβέρνηση της στην ελληνική κοινωνία σε άλλους και στην περίπτωση της ακρίβειας δείχνει ως ένοχη την διεθνή συγκυρία της ανόδου του πληθωρισμού.
Κάνει ότι δεν βλέπει και δεν ακούει τις δημοσιογραφικές αποκαλύψεις για υπερδιπλάσιες τιμές των ίδιων ακριβώς προϊόντων στην Ελλάδα από άλλες ευρωπαϊκές χώρες, όπως κάνει και την ανήξερη για την διατήρηση σε υπερβολικά υψηλά επίπεδα των τιμών των καυσίμων για τους καταναλωτές, παρά την ραγδαία πτώση των διεθνών τιμών.
Πάντως, να της πιστώσουμε ότι «καλάθι καυσίμων» δεν έφτιαξε, τουλάχιστον ακόμη.
Κανείς βέβαια δεν μπορεί να ξέρει τι μας επιφυλάσσει το αμέσως προσεχές διάστημα και όσο πλησιάζει ο καιρός για τις εκλογές, τις οποίες βέβαια «σπρώχνει» όσο μπορεί προς το κατακαλόκαιρο.
Το διάστημα που απομένει για την προσφυγή στις κάλπες, που λογικά θα έχει διάρκεια περίπου δύο μηνών, είναι βέβαιο ότι η κυβέρνηση θα επιχειρήσει να φτιάξει και ένα νέο «προεκλογικό καλάθι» ή «το καλάθι του ψηφοφόρου».
Άλλωστε ήδη έχουν εξαγγελθεί και αναμένονται διάφορες ψηφοθηρικές παρεμβάσεις με στόχο την άμβλυνση των εκδηλώσεων οργής της ελληνικής κοινωνίας προς την σημερινή κυβέρνηση και την συγκράτηση της απώλειας ψηφοφόρων που δείχνουν οι δημοσκοπήσεις μετά το δυστύχημα στα Τέμπη.
Όσα καλάθια και να φτιάξει, όμως, ο κατήφορος για την κυβέρνηση είναι δύσκολο να σταματήσει. Και όπως ανέφερε η γερμανική FAZ σε προχθεσινό της δημοσίευμα σήμερα είναι πιθανότερη από ποτέ μία αλλαγή σκυτάλης στην Ελλάδα και γι΄ αυτό ευθύνεται ο ίδιος ο κ. Μητσοτάκης.