Η μέση τιμή της αμόλυβδης κυμαίνεται σήμερα στα 2,44 ευρώ το λίτρο και η μέση τιμή του πετρελαίου κίνησης στα 2,07 ευρώ το λίτρο, τάση ανόδου, είπε.
Η κατανάλωση καυσίμων έχει μειωθεί πολύ, και αντίστοιχα και ο τζίρος στα πρατήρια, επισήμανε και προσπάθησε::
- ο καταναλωτής βάζει 10 με 15 ευρώ βενζίνη, ίσα ίσα να πάει στη δουλεία του.
Τα τελευταία 30 χρόνια η νομοθεσία που αφορά στην διακίνηση και εμπορία καυσίμων δεν έχει εκσυγχρονιστεί, είπε. Η κατάσταση είναι πολυποίκιλη, πολύπλοκη και ανεξέλεγκτη.
Υπάρχουν μια σειρά νόμοι που στην ουσία δεν τιμωρούν αυτόν που φοροδιαφεύγει ή που κλέβει καύσιμο.
Για μεγάλα, σοβαρά παραπτώματα, επιβάλλονται αστείες ποινές, είπε.
Ή οι παραβάτες οδηγούνται στα δικαστήρια και εκεί, λόγω των ασαφειών του νόμου, τελικά απαλλάσσονται.
Ο εκσυγχρονισμός και εξ ορθολογισμός της νομοθεσίας είναι δουλειά των κυβερνήσεων, είναι δουλειά των υπουργείων, δεν είναι ευθύνη των πρατηριούχων. Τα βήματα που γίνονται από την πολιτεία προς αυτή την κατεύθυνση είναι πάρα πολύ μικρά και πάρα πολύ αργά, είπε.
Θα πρέπει η κυβέρνηση να προσλάβει υπαλλήλους και να τους εκπαιδεύσει με την κατάλληλη τεχνογνωσία, ώστε οι έλεγχοι να γίνονται σωστά και να μην μένουν ατιμώρητοι αυτοί που παραβατούν, είπε.
Κάλεσε τους καταναλωτές να είναι υποψιασμένοι όταν αγοράζουν καύσιμα από πρατήρια με αισθητά μειωμένη τιμή. Να συγκρίνουν πάντα την ποιότητα με το κόστος, είπε.